jamen det har du jo som sagt fået svar på op til flere gange.. enten skal du have fat i en giga sparepærer.. ellers skal du ha fat i en HPS.. og da du ikke kun har 2 planter kan jeg ikke anbefale dig sparepæren, da den er elendig hvis man dyrker mere end 2 planter..
men altså, du kan da blive ved med at så frø, se dem komme op af jorden og så dø igen.. og starte forfra hvis du vil

Det kan da også i sig selv være sjovt nok.. eller noget..
Hvis ikke du har råd til det rigtige udstyr, så skal du ikke dyrke..
Jeg har også sagt til dig at du skal finde pengene til det, så skal jeg nok hjælpe dig igennem hele dit første grow hvis det er.. du kommer ikke udenom at skal lave investeringen uanset hvordan du vender og drejer det, og uanset hvor mange gange du spørg..
Svaret er og bliver det samme..
Ordentligt lys, eller ingenting..
du får ikke en skid ud af at hænge en masse små sparepærer op alligevel... deres lysintensitet er så lav at du tror det er løgn, og så skal de hele tiden være 2-3 cm fra bladets top konstant..
Det får du nok svært ved at holde da du jo som sagt ikke er hjemme hele tiden, og så risikere du bare at de vokser op i pæren.. så, nej det er ikke en holdbar løsning..
du SKAL op i en HPS.. det har vi også snakket om op til flere gange min ven, og du bliver nok nød til at stole på at det jeg siger er rigtigt, medmindre du har tænkt dig at faile om og om igen..
det sku lidt trist at jeg skal sidde her og sige de samme ting om og om igen, for jeg vil sku egentligt gerne hjælpe dig mate, men det virker bare til at du ikke rigtigt forstår den besked du får.. - tro mig har fuld forståelse for at du gerne vil dyrke og vil skam også gerne hjælpe dig, det slet ikke det.. men man skal jo ligesom eje en cykel før man kan cykle.. det siger jo sig selv.

så der er ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og så finde pengene til det.. længere er den ikke..