Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har fundet et gro kit, som medfølger alt til 4 x 11 liters potter skriver de, men pæren er kun på 125w, kan det passe at det er nok? Har læst det skulle være over 400..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
hvad er målene på teltet ?

Medlem

CFL 125 watt , Elektrox 2700 K Red spectrum (warm white) kan opgraders til en 125W Dual for 100,- kr.

Alm. reflektor med CLF beslag og ledning.

Mekanisk timer med 15m. interval.

Clip fan, 2speed, diameter 15cm

4 stk. 11 ltr. potter med underskål

50 ltr. Biobizz lightmix.

- Det er uden telt, da jeg har et rum jeg vil bruge til det :)

- Ps. hvordan lyder beskrivelsen der? Er det 1200,- værd? Er lidt nybegynder til alt dette, og vil meget gerne have lidt råd om hvordan jeg finder en pakke hvor alt jeg bare mangler at købe er frø, og de ikke skal være alt for svære.. :)

Medlem
Brugeravatar

nåår ups, kom lige til at læse forkert eller troede at det indeholdt grotelt.
altså jeg er i øjeblikket igang med mit første grow hvor jeg bruger en 125W CFL 2700k. og du skal nok ikke regne med store resultater, men den giver da stadig nok til et par enkelte planter. du kan jo tage et kig på min tråd som ligger lige under din, og via billederne få en ide om hvad en 125W kan gøre. selvfølgelig kommer det også an på en masse andre ting, altså potte størrelse, strain og hvor god man er til at få planterne så tæt på lampen som man kan uden at brænde dem, så man får mest ud af planterne.

Medlem

Jeg tror sgu jeg tager chancen og prøver. Er der andre der kan og vil kommentere på indholdet af pakken og om det er nok? Eller jeg så skal ud og købe en helt masse.. Nogle gange ville jeg ønske jeg bare kunne give en person pengene, og de så sørgede for at få købt tingene ind xD

Medlem
Brugeravatar

selvom der er en blæser med skal den vel bruges til at blæse på planterne ?. så du mangler stadig noget udsugning, og et kulfilter hvis lugt bliver et problem. du skal også have fat i noget gødning, og noget at regulere og teste din PH med. så tror jeg faktisk ikke der mangler mere, måske nogle underskåle til potterne så dit gulv ikke bliver oversvømmet. men du skal nok regne med 2000-2500 kr for det hele. det løber altså op det tilsidst da man finder ud af at man lige mangler det og det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg synes det lyder lidt pebret. Og så er sådan en lampe ikke så kraftig igen. Hvor stort et areal vil du dyrke på og hvad forventer du af udbytte, eg. er det bare fpr sjov eller ryger du fast?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
du har fået en privatbesked makker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]