joy-biden: har lige lavet forsøget: spillede kort i en halvtime med mine venner med et gram hash i munden, ingen opdagede noget. nok noget andet med skunk men nu er jeg fra Jylland "ved ik med dig" her over åbner vi ikke munden når vi taler, nogen kalder det jysk....
Pointen er ryger man i retten, dømmes man kun hævet over en hver tvivl. Bøder og hvad betjenten ellers får en til at skrive under på, hænger man på.
men ja det med lyset virker hver gang, 1/4 af gangene ender det med de går alt lys igennem med mig, så står vi der og blinker ude ved vejen. virker mest fordi jeg altid kører i skrot bil

ellers biler de altid helt forvirret og glemmer hvad de ville stoppe mig for det er hylende morsomt, hehe dumme betjente. en af mine venner kalder det ryger-betjent-flirten "siden vi blev stoppet, efter vi havde set klovn the movie med mandeflirten"
___
Fnughat: helt sikkert altid nyttig viden, havde eg ikke set.
her et tip til fartbøder fotovogne, laser, policepilot osv: bed se kalibreringsattesten den har ofte ikke fået opdateret, skal kalibreres hele tiden "sådan virksomhederne stjæler vores penge" har fået annulleret over mange bøder på den konto.
Drägers skal ikke kalibreres øv

____
FSO: helt sikkert, eller tyggegummi med ryst i

_____
Peter Pan: navnet passer til teksten.
Jeg har kørt over 2 mil over 19 år skæv på MC, bil og lastbil har aldrig lavet så meget som en ridse, eller kørt andet end en dum due ned. Dermed ikke sagt det ikke er et problem hos nogen, vi reagere jo alle sammen forskellige, på forskellige typer cannabis nol, skunk eller pot alt med måde.
Har mange venner der lader mig køre deres bil på fx fisketur fordi de ikke kan lide kan/har lyst, deres valg. min farmor på 94 kører bil dagen efter hun har fået valium, det er lægens råd hun venter så "længe" Hvis du vil åbne en tråd om faren ved kørsel og cannabis så deltager jeg gerne, jeg har læst utallige studier fra USA, england og new zealand osv som ikke påviser nogen forskel... eller jo man har en tendens til at køre en smule mere roligt, end bilister som ikke har røget, men det skulle ikke være fordi man havde lavere reaktions evne. Husk nu at tjekke studiet bag de avis artikler du læser, samt husk at give din egen kritiske vurdering af hvordan de har tilrettelagt forsøget fra enden til anden. Har personen testet i simulatoren røget før, hvor meget, hvor ofte, er det første gang, måles reaktionsevnen uden de har røget, testes der i forhold til 0.5promille alkohol. Kan man teste folk i simulator, det er jo ikke det samme som en bil osv......
forresten føler jeg mig ikke istand til at køre en bil efter en halv øl, da slet ikke 0,5åromille! sådan føles det faktisk når man kun rører alkohol et par gange i årtiet, det slår hårdere end man tror. Hvad hvis jeg er grønlænder eller asiat "som mangler et alkohol nedbrydende enzym" de/vi må også køre med samme grænse som alle andre. Selv om det er lægeligt bevist at nogle fra de folkeslag nemmere beruses end andre.
Er du sikker på at maskinen måler den nedbrudte THC som fedtvæv indeholder efter rygning, og ikke det aktive THC som er i kroppe lige efter man har røget/spist og i selve planten. Jeg mener netop det er det der gør maskinen så "populær" nemlig at den kun måler aktivt THC, altså det man lige har indtaget, eller det som er i planten. Det med den fanger weekendrygerne er vist en misforståelse såvidt jeg har kunne læse, eller jo hvis man ryger hverdag i årevis og har været røg fri i 14 ville man stadig kunne læses positiv.
I mit tilfælde hvor jeg gnasker en klump, smurt ud over alle mine tænder som tjære ville jeg mene det var nok til spyt testen ikke kunne valideres. Når jeg så får taget blodprøve, som alligevel tage fra 15-90min før jeg er ved en læge, så vil den test ikke kunne være hævet over en hver tvivl "hvor stærk var det jeg spiste, hvor længe er der nøjagtig gået, har nogen taget tid, er lægen ryger, er politimanden, er dommeren osv. ender alt sammen i retten hvor et menneske "dommer" sidder og skal dømme uden med en masse tvivl...
Jeg kan personligt selv mærke en god kage efter 15min på trods af jeg har røget inden jeg spiser den.
Narkometeret ønskes af politiet i alle patruljebiler, jeg tror personligt det kommer det inden længe "2013-14". De koster kun 20.000-, peanuts i forhold til alt det andet udstyr de har i bilen.
Håber ikke du tager det som en sviner, det er det ikke ment som. Mener bare man skal passe på med at generalisere, især i diskussioner på fora.