Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Bare lige en indskydelse..

Ikke hver dag man ser maroccanere gå i marken iført hvide latex handsker ;)

Og så kalder man det jo "finger hash" og ikke "latex hash" ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jaja, men det bliver sgu da ikke mindre ulækkert af at fuldboldspillere gør det.

daggry, gør som du vil. Der er argumenter for og imod. Fodboldspillere og marokkanere er åbenbart et par af dem ;-)

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Folket vil ha live-update ..!!!

Sidder med glæde oppe til på den anden side af midnat, hvis det inkludere en live-update efterhånden som arbejdet skrider frem, og du smider billeder ind imellem arbejdet.. :D .. så kan du også lige fyre en bred og nyde det lidt..

Hell, så ryger jeg da en bønne med dig mens det står på..

Tror det bliver en kanon høst du laver dig der.. ser ihvertfal møg lækkert ud!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Folket vil ha live-update ..!!!

Sidder med glæde oppe til på den anden side af midnat, hvis det inkludere en live-update efterhånden som arbejdet skrider frem, og du smider billeder ind imellem arbejdet.. :D .. så kan du også lige fyre en bred og nyde det lidt..

Hell, så ryger jeg da en bønne med dig mens det står på..

Tror det bliver en kanon høst du laver dig der.. ser ihvertfal møg lækkert ud!

Mens du alligevel sidder dig kan du glæde dig lidt over den dame jeg høstede sidste weekend:

Billede

Den kommer fra en pose blandede frø, så jeg kender ikke sorten. Men flot er hun. Jeg har aldrig haft en så lilla plante indendørs før.

Nå, god ryger :-)

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Daaaaamn den er smuk! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmmmm.... Vi er blevet snydt.. Nu har jeg endevendt tråden fra ende til anden, og der er ingen morgen billeder... Hva hulen er den af!? :)

jeg vil ha min mandelgave... NU! .. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Det er jeg sgu ked af MaximumG, det var ellers min mening jeg ville smide nogle billeder ind i nat.. men ved ikke lige hvad der er galt.. den skriver der er en fejl når jeg prøver at fjerne billed informationerne.. :/ og det blev lidt senere end beregnet, så kunne ikke lige overskue fejlen, og hoppede i stedet i seng.. :b hehe

Men jeg fik det også vejet dem, hver for sig.. men det er selvfølgelig med stilke, så de nemmere kan hænge og tørre.. jeg har blot brugt en bagevægt, så håber ikke den er helt hen i vejret.. ;)

1. og højeste plante gav: ca. 150g trimmet inkl. stilke
2. og den næst højeste gav: ca. 120g trimmet inkl. stilke
3. og laveste samt den blev toppet efter ca 3 uger, gav: ca. 115g trimmet inkl. stilke

Glæder mig vildt meget til at veje det igen når det er tørt og alle stilke er væk.. ;b

Jeg vil forsøge om jeg ikke kan få løst mit billed problem, og så vil jeg oploade nogle af dem, så især MaximumG kan få hva jeg stort set har lovet ham.. ;) hehe.. men igen sorry at du havde sat dine forventninger op til imorges.. :/

nåår ja, "Fingerhash".. jeg ved sgu snart ikke rigtig, syns nærmere det blev til "Saksehash" i mit tilfælde.. ;b syns ikke rigtig vi fik så meget ud af det, det klistede godt nok voldsomt, og fingerne blev da også nulleret godt i mixet, og fik lavet en lille nold på nok 0,1-0,2g utrolig klisteret hash.. ;)

Randy Lahey, det er godt nok en flot lilla en du har dig der, har også altid gerne ville ha en med andre farver.. Thumbs up herfra i hvert fald.. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du har windows 7, er det bare at markere alle billederne (ctrl+a) og så højreklikke og vælg "egenskaber" og så under "detalje" fanebladet, skal man vælge "fjern disse elementer" og tryk "alle" .. Så burde det være iorden.. Men ellers kan man altid bare tage et screenshot af billeder, og copy paste det ind i paint, da der så ikke følger gps data med. ;)

Så gemmer du bare billedet som et andet filnavn, og uploader bagefter..

Men god høst ellers.. Lyder til at være gået rigtigt godt.. Meeeeeen.. Lyder nu også til at der er pænt meget stilk på jeres høst endnu.. ;) .. Anyways.. du skal da nok få omkring de 60-80 gram tørret ihvertfal.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har windows 7, og det var også den måde jeg gjorde det på med de tidligere billeder.. men nu skriver den noget med en fejl på "breddegrad".. :S har prøvet ved masser forskellige billeder, men det virker ikke.. :/

Men jeg har lige hygget lidt i paint, det er ikke de bedste billeder, da vi begyndte at blive lidt trætte.. :b hehe.. men her er da lige lidt.. :)

MaximumG -> jaah der er lidt stilk på, men syns at det var nemmere af tage hele grene og hænge op, ved så ikke hvor meget længere tid det vil tage for at tørre pga det, og der er også lidt for meget "plads" mellem skudene, da jeg tror de har skulle strække sig for meget.. :/ næste gang blir med noget LST, på en eller anden måde.. hehe.. :b men 60-80 g tørret er jeg sgu også godt tilfreds med, eftersom det er første gang.. ;) hehe..

Billede

Uploaded with ImageShack.us

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Håber det er noget lignende disse billeder du eftersøgte.. ;)

God ryger alle sammen! :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ser jo rigtigt godt ud, og især det store topskud der skal nok blive godt. Man kan godt blive lidt overrasket første gang man høster og skal tørre sit shit.. Den ene dag er der vold meget røg.. den næste dag er det 5 x så lidt..

Men det kommer du jo selv til at opleve.. Det tørrere jo rimeligt meget ind.. Anyways.. Ser sku lækkert ud!

Så blir der røg til nytår!! ... Wuhuu!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
ups - fejlpost.

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak MaximumG, syns også selv det ser god ud, og var godt klar over at det ville "formindske" meget, men glæder mig til at se hvor meget.. ;) hehe..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lad os høre :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Brugte du hps eller cfl? og hvor mange litter potter? DEt ser godt ud! :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

@ MaximumG, det var ikke helt tørt da jeg smed det på glas, og det er stadig ikke helt tørt, da jeg prøver cure det.. :b det får self luft osv.. :) men da jeg vejede det blev det ca 100 i det hele, efter stort set alle stilke osv blev klippet af.. :)

@ Hypnos, mange tak, det smager sgu også godt efterhånden..! :D jeg brugte 250w hps, vega & bloom pærer, og det er bare nogle 12L spande med 6-7 huller i bunden på størrelse med 5ere.. :b

Nogle der har nogle gode tips til "curing" delen..? :)
Både ang. smag, men også virkningen.. :)

Håber I alle sammen er kommet kanon godt ind i det nye år..! :)

Junior medlem
Brugeravatar

redigeret! :b
laggy, og kom til at skrive 2 ens beskeder.. :b

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skal nok blive godt.. allerede efter den første uge på glas, er smagen fordoblet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]