Det er jeg sgu ked af MaximumG, det var ellers min mening jeg ville smide nogle billeder ind i nat.. men ved ikke lige hvad der er galt.. den skriver der er en fejl når jeg prøver at fjerne billed informationerne.. :/ og det blev lidt senere end beregnet, så kunne ikke lige overskue fejlen, og hoppede i stedet i seng.. :b hehe
Men jeg fik det også vejet dem, hver for sig.. men det er selvfølgelig med stilke, så de nemmere kan hænge og tørre.. jeg har blot brugt en bagevægt, så håber ikke den er helt hen i vejret..

1. og højeste plante gav: ca. 150g trimmet inkl. stilke
2. og den næst højeste gav: ca. 120g trimmet inkl. stilke
3. og laveste samt den blev toppet efter ca 3 uger, gav: ca. 115g trimmet inkl. stilke
Glæder mig vildt meget til at veje det igen når det er tørt og alle stilke er væk.. ;b
Jeg vil forsøge om jeg ikke kan få løst mit billed problem, og så vil jeg oploade nogle af dem, så især MaximumG kan få hva jeg stort set har lovet ham..

hehe.. men igen sorry at du havde sat dine forventninger op til imorges.. :/
nåår ja, "Fingerhash".. jeg ved sgu snart ikke rigtig, syns nærmere det blev til "Saksehash" i mit tilfælde.. ;b syns ikke rigtig vi fik så meget ud af det, det klistede godt nok voldsomt, og fingerne blev da også nulleret godt i mixet, og fik lavet en lille nold på nok 0,1-0,2g utrolig klisteret hash..

Randy Lahey, det er godt nok en flot lilla en du har dig der, har også altid gerne ville ha en med andre farver.. Thumbs up herfra i hvert fald..