Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Visuals
Dedikeret medlem

Hey psychedelia :)

Jeg har gået og tænkt lidt over visuals fortiden. Jeg er meget interesseret i visuals udelukkende fordi jeg syntes det er sjovt og fordi det giver et godt pift til den psychedeliske oplevelse ! jeg har eksperimenteret med en del substanser efterhånden både i meget små doser til meget høje doser! MEN problemet er bare at jeg føler jeg har rigtig svært ved at få visuals frem :( . Det vil sige at tingene i rummet fx. min stue godt kan sejle lidt rundt eller vægene "buler lidt " eller venners/kærestes ansigter trækker sig sammen (Sker mest hvis jeg kommer til at overdosere på MDMA) men men men jeg høre jo tit fra venner og folk på nettet om farver, fraktaler og overflod af farver på både vægge og forskellige ting omkring dem :S .

Det eneste der sådan rigtigt kan fuckke med mit syn er MDMA og typisk når jeg har taget for meget og så finder jeg det ikke interessant nærmere irreterne og føler mig lidt for blæst på en beskidt måde så MDMA gider jeg ikke bruge til det plus det samtidig smadre en for meget i de doser.

Hvad kan det være jeg har så svært ved at få gode "rigtige" visuals når jeg sagtens kan se smadret ting som sygeplejesker, soldater osv omkring mig når jeg har overdoseret på MDMA ? Nogle der kan hjælpe evt med hvilke stofgrupper som er gode til at pifte den gode psychedeliske oplevelse med massere farver osv ? :P

Ved det blev lidt langt og lyder lidt smadret men har tænkt meget på det og nu fik jeg lyst til at dele det med jer og se om der var hjælp at hente :D ?

EDIT: Skulle måske ha lagt i generelt forum, gider moderator flytte? :)

Titel: Re: Visuals
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Så vidt jeg har hørt skulle Salvia give meget store visuals har ikke selv prøvet det men det sker snart :D .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lattergas samt ketamin, ovenpå et psykedelisk stof, booster visuals helt vildt meget!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Salvia er ret ekstremt i forhold til de alternativer der er. Salvia skal være for salviaoplevelsens skyld - ikke for farverne.

Du kan prøve noget 2C-C eller 2C-D oven i. Det har jeg gode erfaringer med til at få lidt gang i et fadende svampetrip. Netop de to stoffer synes at være meget visuelle i forhold til hvor påvirket man bliver af dem, og derfor føles de rimelig sikre og behagelige at tage med andre stoffer. Jeg kender dog ikke noget til hvordan de fungerer med MDMA.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem

Så vidt jeg har hørt skulle Salvia give meget store visuals har ikke selv prøvet det men det sker snart :D .

Har prøvet salvia nogle gange syntes bare det er underligt og nederen :P

wEstzIde skrev:
Lattergas samt ketamin, ovenpå et psykedelisk stof, booster visuals helt vildt meget!

Ketamin har jeg kun brugt med MDMA og alene med STOR nydelse Det må prøves når det engang er til at skaffe igen :P

Lattergas har jeg godt hørt og set folk bruge men syntes bare folk slukker totalt på det :P men helt sikkert det skal prøves :D Tusind tak for dine råd er der nogle specielle stof grupper du vil anbefale til formålet ?

Dedikeret medlem

Salvia er ret ekstremt i forhold til de alternativer der er. Salvia skal være for salviaoplevelsens skyld - ikke for farverne.

Du kan prøve noget 2C-C eller 2C-D oven i. Det har jeg gode erfaringer med til at få lidt gang i et fadende svampetrip. Netop de to stoffer synes at være meget visuelle i forhold til hvor påvirket man bliver af dem, og derfor føles de rimelig sikre og behagelige at tage med andre stoffer. Jeg kender dog ikke noget til hvordan de fungerer med MDMA.

Har prøvet 2c-i nogle gange uden synderlig effekt og 2c-c og 2c-d virker ikke som noget jeg kan få fingerne i desværre. Nu må folk endelig ikke forstå det som at der skal være blandet MDMA ind over tager mange andre ting, MDMA er ikke noget jeg bruger så tit igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilke stoffer har du taget i håb om at få visuals? Og dose?

Synes også visuals er meget interessante, en meget spændende del af det at trippe imo. Har en følelse af, at det er lidt tilknyttet mine kreative egenskaber, når jeg får nogle smukke/syrede visuals, specielt med lukkede øjne. Har prøvet selv at kunne 'tegne' hvad jeg ville, altså fuldstændig kontrol med det visuelle. Når man sidder og tegner eller maler, visualiserer man også billedet inde i hovedet, før man putter det på papiret. Så vi har altså som mennesker to forskellige måder at se på - den direkte, af hvad dine øjne opfanger, og så en evne til at forestille os noget visuelt. Har tit fået et kæmpe boost i den evne, når jeg har trippet på psychedeliske stoffer (sådan at det smelter sammen med synet). Måske kan det skyldes, at du selv skal prøve at fremprovokere det på en eller anden måde? Prøv at kig på et billede i længere tid af gangen, indtil der dukker noget op? - lidt ligesom når man kigger på skyer, når man stirrer på dem længe nok, begynder der at forme sig underlige skikkelser

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

wEstzIde skrev:

Ketamin har jeg kun brugt med MDMA og alene med STOR nydelse Det må prøves når det engang er til at skaffe igen :P

Lattergas har jeg godt hørt og set folk bruge men syntes bare folk slukker totalt på det :P men helt sikkert det skal prøves :D Tusind tak for dine råd er der nogle specielle stof grupper du vil anbefale til formålet ?

Lattergas ovenpå noget psykedelisk har jeg personligt virkelig god erfaring med. Sparker det visuelle ti takker op. Hvis det kun er det du er ude efter, kunne du tage noget mere overfladisk psykedelisk, såsom en middel dosis 2c-b, og så kombinere det med en masse lattergas. :)

Dedikeret medlem

Hvilke stoffer har du taget i håb om at få visuals? Og dose?

Synes også visuals er meget interessante, en meget spændende del af det at trippe imo. Har en følelse af, at det er lidt tilknyttet mine kreative egenskaber, når jeg får nogle smukke/syrede visuals, specielt med lukkede øjne. Har prøvet selv at kunne 'tegne' hvad jeg ville, altså fuldstændig kontrol med det visuelle. Når man sidder og tegner eller maler, visualiserer man også billedet inde i hovedet, før man putter det på papiret. Så vi har altså som mennesker to forskellige måder at se på - den direkte, af hvad dine øjne opfanger, og så en evne til at forestille os noget visuelt. Har tit fået et kæmpe boost i den evne, når jeg har trippet på psychedeliske stoffer (sådan at det smelter sammen med synet). Måske kan det skyldes, at du selv skal prøve at fremprovokere det på en eller anden måde? Prøv at kig på et billede i længere tid af gangen, indtil der dukker noget op? - lidt ligesom når man kigger på skyer, når man stirrer på dem længe nok, begynder der at forme sig underlige skikkelser

Ja det er rigtig fedt med visuals når det ikke bare er solbriller, hatte og alt muligt andet smadret lort :P men her er lidt af hvad jeg har gået og "leget" med

Svampe 1,2-15g
2c-I 8-35mg
LSD 1 mærke - 2 rigtig gode micro dots aner ikke hvor mange ug
MDMA 100-900 mg
Ketamin 30- ca 150mg = hullet hah
salvia dose ukendt men NOK :P

Og forskellige kombinationer fx 5g cubensis og da jeg kunne mærke de begynde at virke droppede jeg 150mg rigtig gode klare MDMA krystaller men stadig intet nævneværdigt.

Tror måske snart vi er ude i noget lattergas der er mange som siger det skulle være godt til formålet plus det vidst samtidig skulle sparke gang i det psychedeliske hvilket jo er godt ! :D

Dedikeret medlem

wEstzIde skrev:

Lattergas ovenpå noget psykedelisk har jeg personligt virkelig god erfaring med. Sparker det visuelle ti takker op. Hvis det kun er det du er ude efter, kunne du tage noget mere overfladisk psykedelisk, såsom en middel dosis 2c-b, og så kombinere det med en masse lattergas. :)

Har desværre ikke adgang til 2c-x'er fortide da ingen jeg stoler 100% på kan skaffe skidttet :P så 2c-b er ikke en mulighed :P er svampe eller måske LSD en mulighed eller andet ? :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
LSD ville nok være mulighed.

Dedikeret medlem

LSD ville nok være mulighed.

Ville det hjælpe med noget MDMA og godt med tjald ? Evt lattergas hvis jeg når og få fat i det inden næste trip ? 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke er klar på at kaste dig ud på de dybe, psychedeliske oplevelser men meget gerne vil se farver kan en dosis 4-ho-met med et par sug af en skunk-joint når du kan overskue det VIRKELIG give farver. Det kan sagtens kombineres med MDMA hvis du gerne vil have den empathogene effekt med dig, selvom 4-ho-met alene også er fedt så forstærker 4-ho-met den empathogene effekt samt feel-good følelse i kroppen, stoffet er desuden meget let at tage når man ikke er vant til psychedeliske stoffer. :) Jeg ville i hvert fald anbefale det mere til en nybegynder end mange af de andre stoffer der nævnes i denne tråd da psyken er meget lettere at styre end som på f.eks. svampe og LSD.

Dedikeret medlem

Hvis du ikke er klar på at kaste dig ud på de dybe, psychedeliske oplevelser men meget gerne vil se farver kan en dosis 4-ho-met med et par sug af en skunk-joint når du kan overskue det VIRKELIG give farver. Det kan sagtens kombineres med MDMA hvis du gerne vil have den empathogene effekt med dig, selvom 4-ho-met alene også er fedt så forstærker 4-ho-met den empathogene effekt samt feel-good følelse i kroppen, stoffet er desuden meget let at tage når man ikke er vant til psychedeliske stoffer. :) Jeg ville i hvert fald anbefale det mere til en nybegynder end mange af de andre stoffer der nævnes i denne tråd da psyken er meget lettere at styre end som på f.eks. svampe og LSD.

ud på de dybe ? 15g tørre cubensis gik rimelig okay :) så er nok klar på at kaste mig ud i det meste :D der skal lidt mere end lidt farver til at vælte mig af pinden :D Men tak Alice vil bestemt overveje at bestille noget 4-ho-met hjem vil bare vente lidt da jeg syntes mange folk bliver taget i tolden fortiden :P Det behøver bestemt ikke være MDMA ind over da jeg syntes man bliver godt dum af det stof :P men det bare tit at et par bomber eller streger kan gøre underværker i kombinationer :D !

Medlem
Brugeravatar

Fik du ikke visuals på 15 g svampe? Synes ellers jeg får rigelig visuals på 3,5 g og noget skunk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange beskriver rusen som mere mere stabil og nem end psilocins, det er lettere at kontrollere høje doser. Jeg får RIGELIGT af 15-20mg, men kender flere der har kastet sig ud i doser på 60mg o.lign. (ANBEFALES IKKE HVIS MAN IKKE KENDER STOFFET GODT!!!) hvis du skal fucke helt op i visuals uden at miste kontrollen med din bevidsthed helt er det altså et ideelt stof. Ratioen "samlet effekt=(visuals/påvirkelse af psyke)" virker større.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
2c-b skulle være meget visuelt uden den store dybde. Jeg har aldrig prøvet det, men har læst mange rapporter om det, og generelt skriver folk at det er meget visuelt! :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hash gir en mulighed for at slappe af og nyde det visuelle (man stener), selve trippet kan godt blive lidt fuzzy hvis du forstår. Prøv dig frem
25C-NBOME synes jeg giver rigtig flotte visuals, men det er stadig let at holde styr på. Kvalmen på come-up synes jeg dog er lige i overkanten

Men hvis du ikke får visuals af 15 gram tørrede svampe, så synes jeg du skal give op. 15 gram...

Dedikeret medlem

Jeg får visuals af 15g svampe men ikke de visuals jeg søger. På det trip med de 15g tørrede cubensis bølgede vægene da og gulvet fik buler, knapperne på mit tastatur dansede rundt osv men ingen farver, mønstre fraktaler spiraler osv osv osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg tror bare måske, at du forventer for meget. Altså, det er jo umuligt at sidde inden et trip og bestemme hvad man vil opleve. Altså, jeg oplever mønstre af forskellig art på næsten alle psychedelia, men det er kun en gang i mellem, at det visuelle er main del af trippet (tænker mest svampe syre) siger min erfaring mig. Det har heller ikke altid noget med dose at gøre. Prøv at fremprovoker visuals.. Kender du de der billeder, som er utydeligt mønster, men når man kigger rigtigt ind i dem længe nok, kommer der et andet billede frem? Altså hvis jeg bruger den samme "kigge-teknik" når jeg tripper, så bliver visuals mere tydelige og i flere dimensioner.. Prøv keta, og se om du kan ramme hullet.. Det er som regel hidsige visuals

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]