en anden ting jeg har tænkt på..
Nu kan jeg se du bruger PC-blæsere til at lave vind derinde.. Det også fint nok til dit lille skab der.. Og det er også helt fint at du laver et passivt indsugningshul.. og sætter en blæser på i toppen til at blæse luften ud..
MEN!
Gør dig selv en tjeneste.. og prøv at sætte planten ind i skabet, og luk lågen.. og se så efter om det "flow" du får er nok til at planterne står og danser..
Hvis ikke.. Så SKAL du have en intern blæser på også.. altså en der står inde i selve skabet og sørger for vind..
Det var bare fordi jeg kom i tanke om at du måske ville få lidt pladsmangel hvis du sku ha en bordblæser derinde..
Men.. i nogle tilfælde kan airflowet være nok til at de står om smårocker i takt med luften bliver suget ind og pustet ud..
Hvis ikke..
Så kan du forsøge dig med at sætte en blæser på det passeive indsugningshul for at forøge vindstrømmen, men ellers så må du jo bare fortsætte med din pc-blæser..
Jeg har dog oplevet at når planterne begynder at blive de der 3-4 uger gamle, så er en pc-blæser bare ikke nok til at kunne få planten til at bevære sig overhovedet.. og så blir pc-blæserens primære jo at blæse varme væk fra toppen af planten istedetfor..
Det vil selvfølgelig gå lidt ud over dine stammer, men.. hip som hap.. man kan ikke få det hele når man dyrker i så lille et skab.

Syntes det ser godt ud.. men som sagt.. det bedste ville være hvis du kunne sætte så meget flow i vinden derinde ved blot at hive og puste luft ud og ind.. så du slipper for at gemme plads til en blæser derinde..
3 planter er måske lige i overkanten.. 2 ville være bedre.. men hvis det er femi frø du kører med, så kan du jo altid tage den plante der ser bedst ud, og så hive den ud af skabet, og lave et lille skab til den ved siden af, hvor du så kan køre 18/6 hele tiden, og dermed lave den til din moderplante, så du ikke længere skal købe frø

Så kan du senere hen køre SCroG eller SoG.. Det vil næsten være både smartere og nemmere for dig i længden..
Hvis ikke du kan få planterne til at stå og vippe ved hjælp af ind/ud sugning.. så kunne du overveje at prøve at sætte en ekstra blæser på både ind og udsugning..
Meeeeeeeeeeeeeeeen... Husk at det skal være lystæt..
Da jeg selv engang tilbage i tidernes morgen dyrkede med pc-blæsere lavede jeg altid et rundt hul i siden/toppen af kassen på størrelse med en 12mm blæser.. og så satte jeg blæseren således at det kun var det runde stykke fra blæseren man kunne se udefra.. gir det mening? .. så jeg skruede dem altså fast i de 4 hjørner som stak ud på indersiden..
Hvorfor?
Jo.. fordi at udefra.. så lignede det et rundt hul.. og der sidder jo de der beskyttelsesstænger hen over blæseren, hvilket betyder at jeg efterfølgende kunne tage et stykke flexslange og sætte i hullet udefra, for at afskærme lyset...
Tror faktisk jeg brugte 2 tobaksdåser som var klistret lidt sammen så de dannede et knæk...
Anyways.. hvis ikke det gir mening, så kan jeg prøve at tegne det for dig.. jeg er efterhånden kendt for mine ekstremt dårlige paint tegninger..

For at give dig en ide om det jeg sagde med LST..

De røde cirkler er der hvor jeg har "bukket" planten, også kaldet LST.. de blå cirkler er der hvor jeg har toppet planten, også kaldet HST..
Men nu har du en ide om, hvordan man kan lege med strukturen af planten, og hvor meget man egentligt kan brede en plante ud, hvis man gider at bruge tiden på det..
Og med den plads du har, vil jeg næsten vove at påstår at det lige akkurat er stort nok til en god stor plante, så hvis du begynder at lege med det, vil du hurtigt opdage at du vil få absolut lige så mange topskud hvis ikke flere, når du laver LST, end hvis du bare dyrker 3 som skal kæmpe om pladsen.
Okay okay.. Når man dyrker auto's er det svært at lave LST i den stil, da man kun har en hvis tid at gøre det på, men.. Når du ikke køre Auto's er det helt klart smaretere at gøre det sådan her, end at have for mange planter som skal kæmpe om de få lumens..

Her kan du bedre se hvordan den er bredt ud.. Det er simpelthen for at holde planten nede i højde, men også for at fordele skuddene ud, så de har omkring den samme højde, så de allesammen kan få stort set lige meget lys..
Det en teknik man bruger meget og især ved stealth grows hvor man ikke kan bruge så kraftigt lys.. Lumens i pæren er simpelthen ikke høje nok eller gennemtrængende nok til at kunne lyse ned igennem toppen af planten og ramme de nedre skud.. Derfor breder man dem ud.. og i dit tilfælde hvor du dyrker under en 125watt CFL vil du jo primært få buds i toppen af planten, og derfor vil du få mere ud af dine planter hvis du gør sådan..
Men det bare små tips du kan lege med..
jeg vil IKKE anbefale dig at gøre det på Autos.. Eller dvs.. du KAN godt.. jeg gjorde det selv sidste år, og endda inde i blomstringsfasen, men alligevel.. Det giver planten stress.. Og kan risikere at den bliver herma..
Så det en smagssag.. men ellers så jo.. du kan både LST og HST på en auto, men gør det inden den bliver de der 3 uger gammel.. derefter skal du bare lade den blomstre i fred.
Peace!