Der er ikke blevet lavet kontrolforsøg med så høje doser, som de unge mænd tager, derfor er det svært at konkluderende undersøgelser, og man bliver istedet nødt til at bruge ord som "antyder" fx - står der i Politiken fra i forgårs. Der er henvist til flere undersøgelser, som "antyder", at AS giver seriøse problemer for helbredet og en større dødelighed blandt brugere.
Og som Imp skriver, så er mange af produkterne urene og lavet i usterile hjemmelaboratorier. Og så skal man jo skyde de fleste AS, og det er jo også ret farligt, hvis man ikke har styr på at skyde. Der har været en tråd på psy, måske flere endda, hvor der var rigtig gode argumenter for, hvorfor det er ret farligt at skyde i det tilfælde narko (her roids, same same).
Man kan godt sige, at bruger man AS ordentligt, så er det på sin vis uskadeligt - det vil jeg bare gerne se noget belæg for. For jeg har kun kunnet finde, at AS har bivirkninger som i sidste ende kan være fatale. Og skræmmekampagner er selvfølgelig ikke vejen frem, for risiciene er evidente nok til, at enhver bruger af AS burde overveje det en ekstra gang.
Og så igen; vi er ved at få en slappere befolkning, fordi håndarbejde bliver mindre og mindre nødvendigt, og når folk så ikke kan finde ud af at give sig bare 90% i deres træning, så synes jeg det er dybt ærgerligt, at man må ty til AS. Nogen af mine venner snakker om at tage en kur, selvom de har trænet dybt useriøst i flere år, og man ingen fremgang kan se - altså, så er man på en eller anden måde et svagt individ, lige når det kommer til viljestyrke og dedikation. Men man vælger jo selv lolollo
_________________ Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden
Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem. <@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede
|