Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Yooo!

Jeg blev taget med et lille grow på 4 planter i et telt på 60x60x120 i mit kollegieværelse for et års tid siden...
Årsagen til at jeg blev taget var at ham jeg boede med på daværende tidspunkt lavede knæk :(

Nu hvor der er gået et år og jeg har skiftet adresse 2 gange i mellemtiden, kan jeg så stadig godt forvente at politiet kigger ind for at se om jeg har gang i et nyt grow???

mvh

R.I.P Mom <3

Medlem

Geografisk sted: Den Jyske hede
det ville jeg ikke være nervøs for, men man kan jo aldrig vide :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
1 år senere lyder lidt usansynligt, men hvis du er blevet taget for andre ting, så som besiddelse og salg eller det der minder om siden, så ved man aldrig..

Kender selv en som er blevet besøgt et hav af gange.. den primære årsag til de tjekker ham er fordi han er så fattig at han ikke kan lade være med at sælge for at overleve.. de ved det.. han ved det.. så de leger lidt en "katten efter musen" leg..

men typisk får han besøg en gang hvert halve år.. dvs.. han kan netop nå at have et grow eller 2 kørenede.. og så skal lortet pakkes ned igen :D

Men syntes din situation er meget anderledes og hvis du er blevet taget på et kollegie, tror jeg sku ikke du skal regne med at de kommer igen :D

Men selvfølgelig.. du nævner jo ikke noget om du bor privat nu, eller om du stadig er under varetægt. :)

EDIT:

Har faktisk selv prøvet at få afleveret et par sko tilbage af politiet, 2 år senere.. ligepludselig en dag bankede det på døren, og så fik jeg stukket en pose sko i hånden og så gik de igen..

Havde glemt aaaaaaalt om de sko.. :D .. men de var altså lige en tur inde og vende for at få taget nogle aftryk, og det tog så åbenbart 2 år at lukke den sag..

Så man ved aldrig hvem der banker på døren, og hvorfor :D .. Men generalt er det jo bare altid en god ide at dyrke stealth, og så holde sin kæft med det ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen

EDIT:

Har faktisk selv prøvet at få afleveret et par sko tilbage af politiet, 2 år senere.. ligepludselig en dag bankede det på døren, og så fik jeg stukket en pose sko i hånden og så gik de igen..

Den historie må du lige dele :)

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen der er ikke så meget andet at sige end at jeg stødte på dem en nat og der var åbenbart forgået et indbrud eller et eller andet.. Jeg er ikke sikker.. det kunne også have været noget andet, det så lang tid siden efterhånden :D

Klokken var mange.. de stoppede mig, fik mit navn osv.. og lod mig gå.. Næste morgen kl 6 halv syv, bankede de på døren med en kendelse om ransagning og så vadede de ellers bare ind.. Jeg fattede minus, da jeg havde siddet og røget bong hele natten :D .. altså efter jeg var kommet hjem :D

Havde knapt nok nået at ligge mig i seng og bongen stod på bordet og mixen med.. Men det var ikke det de kom efter.. De kiggede hele lejligheden igennem og konstaterede at jeg var MEGA dårlig til at vaske op, og at jeg vidst havde glemt at tømme skraldespanden i et par dage.. så tog de et par sko og en sabel tilbage fra kong gulerods tid, som hverken var skarp eller det der minder om.. og forsvandt igen :D

Så hørte jeg ikke mere fra dem.. fik hverken bøde eller noget, og de da gik sagde de endda "sæt du dig ned og ryg et hoved makker" .. I know.. chilleren.. men jeg glemmer det aldrig, fordi jeg var STENSIKKER på at det var det første de ville give mig en bøde for :D

Jeg nåede at flytte 2 gange før de kom tilbage med tingene :D .. Hvilket bare igen hentyder til, at man jo aldrig ved hvem der banker på døren, uanset om man er flyttet eller ej ;) :D

Senest rettet af MaximumG 31 okt 2012 22:36, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Haha MaxG - grineren. De skal altid liige tjekke - jävla pojkar :D

- Jay

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Må du nok sige..

Engang sku jeg i retten pga en regning.. En regning jeg havde nægtet at betale til Orange (Teleselskab) fordi de fejlagtigt havde solgt mit nummer 2 gange..

Ligepludselig fik jeg skyhøje regninger og folk kunne ikke få fat i mig halvdelen af tiden og jeg ved ikke hvad.. så jeg ringede selvfølgelig til dem og brokkede mig.. De spurgte efter mit abbnoments nummer og troede jeg havde et andet efternavn og boede i sønderjylland... FUCK det sagde jeg så.. jeg skal fandme ikke betale for en anden mands telefoni, og så gik jeg i betalings-standsning.. :D

Den gang var jeg naiv og troede at de ville droppe at køre sag imod mig, da det jo var tydeligt at de havde begået en kæmpe brøler.. og jeg hørte ikke noget fra dem i evigheder..

Ligepludselig så kunne jeg hverken få udskrifter af mine samtaler eller noget som helst .. hel hul i hovedet..

Anyways.. så var jeg åbenbart blevet stævnet i retten uden at vide det, og så tog de ud til min faster for at få fat i mig, som så gik igennem min søster, som så gik igennem min mors eks for til sidst at få fat i mig..

Fuldstændigt til grin da min adresse står oplyst i telefonbogen :D

Anyways..

Så fik de jo lov til både lige at tjekke hjemme ved min faster, min søster, og min mors eks.. ;) .. satanner..

Senest rettet af MaximumG 01 nov 2012 16:32, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Shit det er sgu da uheld så det batter. Jeg har også hørt meget af den slags omkring det selskab, og bevidst styret udenom det - det viser sig vist at være det rigtige valg :D

Haha hvor er det typisk osten, de er så gode til at misbruge deres midler - øh, som vi giver dem. Istedet for at bruge logisk sans, og få fat i dig (tlf) på 2½ min., så spilder de 2 betjentes løn i tid, benzin etc. på at køre 4 forskellige steder hen. Komplet hul i hovedet!

Nu sidder vi og bombarderer mandens tråd med offtopic, sorry til OP ;)

- Jay

Medlem

Du burde bare starte stille og roligt ud , ikke noget vildt.

hvad skete der da du blev busted? :D

Junior medlem

re jayk0b

De tog alt grej, mit telt, min udsugning, min lampe... alt hvad de kunne finde på mit værelse der havde med mit grow at gøre, til ialt en værdi af 6.500 kr :(
Også fik jeg en bøde på 2.000 kr..
bøden ville have været dyrere endnu hvis det ikke var første gang jeg var blevet taget med stoffer el lign.
Altsammen fordi ham jeg boede med lavede knæk...

R.I.P Mom <3

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]