Jeg tror jeg har været så heldig at denne tråd meget vel kunne høre ind under mit problem.
Men først vil jeg lige takke de folk som sidder derude og bruger deres dyrebare tid på at hjælpe newbees som jeg selv, respekt til jer
Jeg har startet mit første grow og min første frø var 5 autoflowering jeg ved desværre ikke hvilken sort da jeg i iver for at få sat mine frø til at spire smed jeg indpakning ud " øv første fejl "
i får lige et lidt mere omfattende referat af min process, jeg er ikke den store tekster, men håber i kan bære over med mig hvis det kan være lidt tør læsning.
Jeg satte mine frø igang med at spire
400 w mh til når de skal gro
600 w hps til blomst (Som Jeg Køber Senere)
samt udsugning samt kulfilter når de skal i blomst,(S.J.K.S) jeg køber det hele lidt i etapper
40 % muld med en ph på 6.5
40% lega sten
20 % muld som jeg har fra egen have da min frue og jeg lige har overtaget et hus, der er lidt rodrester i den kompost, har det noget og sige?
Jeg har sat en diskount badeværelses blæser opi toppen af teltet fra det lokale byggemarked, samt
Der er en lille blæser som kører ved planterne for at give dem en kraftig stamme og mulighed for at kunne suge mere næring op fra jorden. En ide som jeg har men ved ikke om det sådan det er.
Hullet til frisk luft er en aflang åbning som mit telt har i siden som man kan holde åbent ved hjælp af noget velkro bånd. Ved ikke lige om det giver mening
Temperaturen kan blive lidt omkring de 27/30 grader ved jorden
Jeg syntes da jeg lavet mit research før jeg startede mit grow havde læst at regn vand skulle være godt for planterne, og opdagede at vores hus havde nogle enorme regnvandstønder stående forskellige steder placeret på grunden, tænkte jeg: pisse fedt så laver da jeg økogrow.
Jeg må indrømme at det er første gang jeg har læst omkring så meget om ph værdier at jeg ikke har været alt for opmærksomhed omkring min ph værdi men skal heltsikkert have mit vand og jord testet i morgen tidlig.
Har så fornyeligt smidt 6 nye planter ind 2 white widow 2* critigal 2* power flower for at teste lidt forskellen på hver sort.
de 6 planter er lige kommet op af jorden så jeg regner ikke med at de ikke bliver så påvirket af problemet.
jeg vander ca hver 3 dag det er forresten 4-5 liters potter lidt blandet.
mine planter er groet ca. 10-15 cm i løbet af 2.5-3 uger efter at de brød igennem jorden.
mit problem er så:
da jeg så lurede til dem i aftes ser mine auto fuldstændigt deprimeret ud de hænger virkelig med bladene.
men jeg syntes ikke de er blevet gule på bladene eller stammen. måske har jeg lagt mærke til et lille gult mærke og så er de øverste nyplante en smule lysegrønt men det tror jeg er normalt.
gødning har jeg ikke brugt noget af endnu så det kan vel ikke være det eller hvad ? jeg tænker, efter jeg har læst jeres tråd herinde at min ph er alt for høj og mine store planter ikke kan få næring.
har jeg forstået det korekt?
og hvis det er korekt kan jeg redde mine stakkels autoer
endnu engang super fed tråd alle involverede