Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hejsa, jeg aftog noget MDMA igår. Det gav mig en underlig stenet virkning og forgiftningsfølelse som at have taget 5-10gr meget fint speed.. Det startede igår nat, jeg havde passet min medicin som jeg skulle, 9mg rivotril, 225mg Efexor, 450mg lyrica og 140mg Ritalin Uno. Og til slut havde jeg skudt en nimadorm. Hvorefter en ven kigger forbi med MDMA og rigtigt godt speed.. Jeg startede så ud med MDMA'en, tog 0,2g fordelt over to streger, derefter bliver jeg forvirret og taber tråden, men det var langt fra ligeså potent som MXE og ægte Keta. Så blev lidt skuffet over virkningen, så sniffede et par gr speed, hvorefter min kammerat fik mig til at tage 0,3-0,4 MDMA i en bane fordi jeg var skuffet over virkningen, fik hedetur, følte mig forgiftet og brækkede mig i en spand. Fortsatte resten af natten indtil nu på speed..

Men det er en klods gul/orange krystaller der ligner en kokain blok i opbygning, krystaller og hårdhed.
Det lugter ikke slemt men smager sindssygt ækelt. Virker meget stenet uden store psykedeliske opture,
og man får let forgiftningsfølelse i maven af en lidt for stor streg.. MEN MEN..

Idag besøger jeg så min kusine og hendes bofælle, de har taget masser af MDMA tidligere, selvom de syntes den var stenet istedet for en uppers, var de begge vilde med den og mente det var meget rent MDMA. De tog mindre end jeg gjorde dagen før, men det virkede tilsyneladende meget godt på dem..

Hvad kan grunden være til at jeg bare bliver sløv og føler mig forgiftet når andre har den helt modsatte effekt af samme batch, får jeg medicin der går dårligt i spænd med MDMA? Plejer at kunne indtage 1-2gr rent keta uden ubehag.. Men er det beskidt siden jeg fik forgiftningsfølelse, eller er det bare meget rent Mdma?

Medlem
Brugeravatar

jøsses nogen doser du køre ! eller er det bare mig ?

Medlem

Jeg har en høj tolerance efter at have været misbruger halvdelen af mit liv, og jeg er ikke stolt af at betegne mig selv som junkie, men det er ærligt talt hvad jeg er.. Men har jeg blandet noget sammen med MDMA'en der kan være skyld i denne ubehagelige rus?

Medlem

Du lyder godt nok som du skal til at tage en slapper, er du sindsyg en cocktail du har fået hældt indenbords.. Amfetamin og MDMA i de mængder sammen er næsten dømt til at gå galt. Du er heldig at det bare endte i opkast.

Medlem

Så amf og MDMA er NO GO? I så fald giver det mening at jeg har fået en ubehagelig rus, har nok blandet 6gr meget godt amf med 1gr MDMA siden igår nat. Holder mig stadigvæk kørende på amd - derudover sniffer jeg 140mg ritalin uno dagligt..

Er det overhovedet muligt for mig at få et godt MDMA trip med den medicinering psyk og min læge giver mig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!

Er det overhovedet muligt for mig at få et godt MDMA trip med den medicinering psyk og min læge giver mig?

Nej. Har også hørt fra flere at stimulanser øger bivirkningerne ved effexor...

Medlem

Sjovt nok bliver Efexor brugt meget til folk med ADHD og ADD der samtidig får stimulanser..
Men jeg er i lala-land lige nu, har holdt igen med speeden her til aften, og så tog jeg en streg Emma, fuck det sparker røv, nu kan jeg mærke det er en uppers med massere af eufori og lykke..

Medlem

Det er altså ikke super godt for hverken krop eller hovede det du har gang i. Men det ved du sikkert godt (:

Medlem

Stoffer er min bedste ven og værste fjende på samme tid. Så det er jeg godt klar over :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
idiot.

Du ender med at få dig en serotonin skade eller det der er værre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Find dig et job eller start i skole i stedet for at bygge en stimulanspsykose op. Du er ikke bare ude på et skråplan, du er ude i et alvorligt misbrug der skal behandles NU! Hvad laver du til hverdag? Sniffer du bare stimulanser? Vil du gerne have hallucinationer, paranoia og andet skidt? For det får du 100% sikkert hvis du ikke stopper NU. Hvis du ikke stopper kan du se frem til at tilbringe det meste af resten af et kort liv på et psykiatrisk hospital. Way to go.

Medlem

Jeg blev førtidspensionist som 18årige, men passer for det meste bare mit medicin, og så tager jeg 2-4 ture på 1-2 dage om måneden.. Og jeg har skam været tvangsindlagt på grund af en slem psykose efter et hæftigt ketamin misbrug, blev udskrevet efter 8 dage. Så at tilbringe hele sit liv på psyk er en slem overdrivelse. LOL..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

så fordi du blev udskrevet efter 8 dage kan du ikke ende der resten af dit liv ?
du nævner selv slem psykose, men du har ikke tænkt dig at slappe af med alt det knark ? få dig et godt liv og blive lidt clean ?

Medlem

''Tricome
Insane psychedelia user!''

Måske du selv skulle tage og blive indlagt på den lukkede og tage en tur i afvænning bagefter Tricome??
Du er jo åbensart sindssyg så pas på med alle de stoffer Tricome..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
''Tricome

Måske du selv skulle tage og blive indlagt på den lukkede og tage en tur i afvænning bagefter Tricome??

Du er jo langt ude. Se nu sandheden i øjnene og få noget hjælp.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

''Tricome

Jeg har ingen "hårde" stoffer taget i meget tid :)
cannabis er det eneste jeg gør mig i pt og selv det holder jeg pause fra, så det behøver du slet ikke at bekymre dig om :)

men hvad var dog det for et svar at komme med ? spurgte dig jo bare om du havde tænkt dig at blive clean og få dig et ordenligt liv, synes du skulle tage en lang pause og vågne lidt op

Medlem

Indtil for et par måneder siden holdte jeg en pause fra ALT, udover kaffe og tobak. Så jeg har været clean, men tog en beslutning om at jeg har det bedst med stofferne i mit liv. Jeg faldte ikke i, men tog en beslutning og opsøgte stofferne igen :)

Medlem

Det skal lige siges at jeg var 'clean' i 7 måneder..

Medlem

Please opsøg noget hjælp, ketahul, 100% at der er et liv på den anden side

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Indtil for et par måneder siden holdte jeg en pause fra ALT, udover kaffe og tobak. Så jeg har været clean, men tog en beslutning om at jeg har det bedst med stofferne i mit liv. Jeg faldte ikke i, men tog en beslutning og opsøgte stofferne igen :)

Noget siger mig at det er en lille fed løgn den der ;)
i så fald hvis du virkelig fortrækker et liv med heavy misbrug af diverse stoffer, og har valgt det (altså du har valgt at give op på livet) så ved jeg ikke rigtig hvad man skal sige til at du får det dårligt, især i de doser du bevæger dig op på, det er jo sådan set din egen skyld og ville du undgå at blive dårlig af mdma kunne du evt læse op på det inden og lære at 300-400 mg i en streg er direkte stupidt, er du ude på at skade dig selv på stofferne eller at have en god tid ? jeg er meget i tvivl.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]