wEstzIde skrev:
endvidere er der phenacitin i næsten al kokain i DK, som er meget skadeligt for nyrerne
Wut..
Lyder til coke bare sådan overall er blevet et lorte stof at ta' efterhånden..
THIS!!!!^^
Jeg har det på samme måde ! Jeg tør heller ikke indtage coke mere uanset hvor cokebrian har det fra ! det er sku blevet for nøjeren
Kan virkelig ikke forstå at når nu folk endelig skal cutte deres stof, jamen så gør det skuda i det mindste med noget som ikke slår brugeren halv ihjel ! Endnu bedre lad være
Det jeg vil frem til er at man nok burde holde sig langt fra cola indtil der er kommet MEGET mere styr på situationen omkring coke.
De sidste par gange jeg har siddet med det oppe i næsen, har jeg også tænkt "hvad fanden har jeg egentlig gang i?".
Ikke nok med at man tydeligt kan fornemme (typisk gade coke i dag), på rusen og en stoppet næse, hvor mange fucking klamme cut midler der gennemsnitligt er i, så ved man også, at selv hvis man fik rigtig god coke, så ville mængden af levamisol alligevel stige, proportionalt med renheden.
In conclusion: Coke er et lorte stof pt.
Edit: Mindes også at have læst at renheden af coke er faldet RIGTIG meget over de sidste 10 år. Til like gennemsnitligt 10-15% i dag? (sku måske lige støve en SST rapport op)