Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: PCP/Keta
Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Har taget en røvfuld keta igennem tiden.Har været i K-hole, har væltet rundt og være totalt bøjet. De sjoveste var endelig at i takt med at mit forbrug steg, at ketaen virkede mere som coke end keta O.o. Blev ikke rigtigt bøjet mere, bare coke "høj", og lammet i fjæset. købte 20g sukkerlabs for en tuds dengang så det hele var fra samme batch. Skulle self, større og større baner til for at komme igennem igennem*, men sniffede stort set dagligt et par streger om morgen før skole, og 3-5( gode alm. bøje baner*) stykker i skolen og kunne sagtens fungere, sårn da xD. Blev først ornlig blæst når jeg tog en ordenlig bunke når jeg kom hjem, Målte ikke rigtigt men ville tro der var hvad der svarede til en halvt te ske xD. Når jeg tænker tilbage blev jeg sq lidt små sær oven i hovedet, storheds tanker/ forstillinger, generalt sårn grænse psykotisk. Dog uden at jeg tror omverden så det sårn xD. Nogle andre der har prøvet noget ligende med de små keta doser, og det der psykosiske(Cokefølse)?. Btw faldt sgu lige over den her http://www.youtube.com/watch?v=w6VA37Ly ... =endscreen .Haha xD Syns et eller andet sted jeg kan kende mig selv på keta sårn da det stod "bedst" på og ik havde folk over, men bare gik og tulerede xD

Titel: Re: PCP/Keta
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Mkaaaaaaaay...

Fuckforum's back

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
Bagside historie det der!!!
Håber og ønsker virkelig du er videre fra det der misbrug.. Det er jo vilde mængder du snakker om!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har fandme ondt af dig, det lyder ikke som om du selv kan se hvor fucked up det er , at købe 20g keta og hive 2-3 gram ind hverdag. Fuldstændig langt ude.
Har ingen gode ord at bidrage med til den her tråd - Grænse psykotisk? den her tråd tyder på en der kunne være psykotisk, du flyver rundt og skriver alt muligt og så får du også lidt smidt en video ind - hvad er dit spørgsmål? Om keta virker som coke ved et stort misbrug? Hvem ved, spørg en keta misbruger i så stor stil som dig selv - sådan en må du vel kende.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der var engang hvor de erfarne, dedikerede medlemmer/insane psychedelic member og hvad man ellers bryster sig af titler med +10000000 indlæg kunne læse et indlæg fra en ny bruger og selvom denne unge nye gut ikke skriver i bedste HR Stil, så er det jo det han er her for at lære... Psychedelia er blevet hieraki på højeste niveau!

Dedikeret medlem

Til det ts spørger om så har jeg selv oplevet at tilvendingen gjorde det ved mig; små streger for bare at fungere og komme ud og være social på en lidt hyper og overgiret måde lidt ala coke.

Senest rettet af .....? 20 okt 2012 17:10, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Tolerance har nok en del at sige langt hen ad vejen. Når tolerancen skyder i vejret, så er det ofte også et oplagt tidspunkt at tage ens forbrug op til revision.

Medlem
Brugeravatar

Helst ikke så meget hest, please pas på dig selv, så sover vi andre bedre om natten :)

Medlem
Brugeravatar

Synes du skal tage at læse dette indlæg
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=74&t=25321
Pas på dig selv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ketamin (og en del andre strukturelle slægtninge til det, herunder Methoxetamin) er ikke blot en NMDA antagonist, men påvirker også genoptagelsen af dopamin (Dopamine Reuptake Inhibitor; DARI). Så det er ikke så underligt, at du har haft den sociale snakkeren på, oveni den spaced out-dissociative effekt, ketamin giver.

Jeg har ingen kilder på det, men det virker som om NMDA-tolerance opbygges forholdsvist hurtigt ved brug af arylcyclohexylaminer (PCP, PCE, Ketamin, MXE osv.), mens DARI-effekten er længere om at dæmpes ved overforbrug.

- Når det er sagt: Søg hjælp, hvis du stadig misbruger dissociativer på den vis. Det er et ubehageligt misbrug at komme ud i, og endnu værre at trappe ud af.

Peace out.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Må indrømme at det youtube klip gav mig et hysterisk grineanfald.. :D Men når det så er sagt, så bliver du virkelig nød til at trappe dit forbrug ned. Ketamin skulle være et rigtig lorte stof at blive hooked på, der er mange historier om folk der har misbrugt det, hvis blære er krympet så meget at de skal ud og pisse hvert kvarter og generelt lever i et smertehelvede... Så for din egen skyld bør du virkelig søge hjælp hvis du ikke kan stoppe på egen hånd!

Al held og lykke.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

JA! Når man er ude i et stort misbrug(skød det dagligt igennem 1-2 måneder) Bliver det svært at falde i k-hole når forbruget sættes ned og virkningen er ikke skræmmende, men bare rar føles som et psykedelisk kokaintæppe der omslutter krop og sind..
PUNKTUM!
Nu fik du svar fra en der ligesom dig selv har haft et voldsomt forbrug af ketamin og jagtet k-hullet fra jeg stod op til jeg gik i seng..

Medlem

Desuden var livet som ketaminmisbruger ingen dans på roser som du gøre det til. Jeg har haft bylder i blodårene, fik meget voldsomme psykoser og blev tvangsindlagt på den lukkede to gange. Og den dag idag kan jeg ikke holde særligt længe på urinen, pisser hver 30-60min, og og når jeg vågner er mine bokseshorts sjældent tørre fordi jeg sjatpisser i søvne.. Pas på dig selv..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Voldsomt, men vigtigt skrevet Ketahul.

Min egen erfaring med Ketamin:
Det er med ret stor sikkerhed ikke min type stof. Har taget det intramuskulært en gang, og trippet var da overvældende og vanvittigt interessant men efter de 10-15 mins peak hvor alt handlede om bare at gøre den næste bevægelse, faldt jeg i en tilstand hvor jeg satte spørgsmålstegn ved alt. Jeg var ret irriteret og brokkede mig (ironisk nok) over hvorfor folk ikke var noget mere venlige overfor hinanden. Hvorfor der var så meget ondskab i verden og den dur.

Som de andre håber jeg også du tager en refleksionsperiode. En pause fra keta, hvor du får din almindelige tankemønster lidt tilbage.
Take care
- Ketahul
Hvis jeg må spørge, hvorfor skød du det i blodbanen?

Medlem

Wow o.O. Spørgsmålet var da bare, om andre havde mærket den der coke/speedy følese, ved forbrug over "længer tid", Vis man tog små doser. Ja skulle da nok a spurgt en anden Fucked up, junkie taber nar, der fik et godt tilbud som alle andre da helt klart havde sagt nej til!. Men sgu lidt svært at overskue i alt det ligegyldige pis, som ikke berør det jeg spørger om.
Sgu da ikke nogen fucking brainy at man bliver mærkelig af at tag /misbrug stoffer i en længer periode, det burde i sgu da vide, af alt den Erowid, og harm reduction i læser før i tager en "tude-Kiks". Men psykosen var jo kortvarig, og forsvandt(Eller blev værre?) eftersom jeg løb tør for Keta. Men syntes da det var et intressant stadie nærmest Manio´agtigt, og måske seriøse folk der ved hvad de snakker om, vil slå et punktum på det her topic?.Kryber da lig tilbage i hulet igen -Read below

Medlem

PS. Filmen var da endelig ikke noget med mig at gører som sårn, glad i fik en griner gjorde mande jo også selv. Syntes da lidt selv-ironi er på sin plads, med sådan nogle emner her(Mig sårn der xD). selv de kræftramte bruge humoren. Slå da bare dem i hovdet med et bat, når de ligger ægget med kemo krampe og kvalme... Below below
Flux & frugthat
scaredtissue and rest thumbs up, ved sgu ikke helt om det ignorance eller arrogance der der klør i bagenden der oppe foran.

Medlem

Mine svar var ment som en advarsel, så du kunne tænke lidt over det og se hvad der kan følge med det sjove..

Medlem

Helt med på :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg har selv haft en temmelig heftigt forbrug af ketamin, så jeg kan godt tilnærmelsesvis nikke genkendende til hvad du taler om.
Det var nu egentlig heller ikke for at være ude med et stort suk over noobs..
Min kommentar var egentlig bare en konstatering af, at indholdet som sådan ikke lægger op til diskussion eller stiller et spørgsmål, du vil have svar på. (okay, om andre har prøvet det, fair nok)
Og i øvrigt passer perfekt til den gamle definition af 'Fuck, hvor er jeg blæst'-forummet vi havde her på siden. For mig at se, er det i hver fald en temmelig ligegyldig 'jeg er lam'-tråd.
Synes i stedet du skulle skrive en triprapport, hvis du vil fortælle om dit trip.

Men pas på dig selv. Trods, du har oprettet en tråd om psykose, har du også oprettet indlæg om indkøb af remedier til svampe, PCP, ketamin.. Tænk dig om, og vær forsigtig.

Medlem

Kommer i pap næste gang :lol: .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]