Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mirtirzapine?
Junior medlem

Hey psy :)

Jeg har fået anskaffet mig en god håndfuld Mirtirzapine piller på 15mg, og jeg har ikke taget nogle former for psykofarmika før som sådan, så har ingen tolerance. Det jeg ville høre om var om nogle af jer havde erfaringer med disse piller og så hvilken dose jeg skal tage få at blive dejligt skæv? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
brug google

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Du kan ikke blive skæv af Mirtazapine - lad være med at tage dem

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
brug google

//Zh4d0w

Tag dig sammen og hjælp manden istedet for det der.

Medlem
Brugeravatar

Smid dem ud, du får ingen rus ud af dem.

Junior medlem

Skal nok lige prøve at google det.
Men som CannabisTis siger, ville det have været noget federe med noget personlig erfaring istedet for at få info fra google, da det helt sikkert er fra folk det er ordineret til.
Så havde det været fedt hvis nogen af jer her inde havde erfaringer med dem, da det ville være lidt mere brugbart..

Smid dem ud, du får ingen rus ud af dem.

Min kammerat får dem ellers dagligt til at falde i søvn på, fordi han er i gang med at trappe ud af Benzodiazepiner, og han siger at hvis man spiser en 10 stykker ville det være som man svæver rundt, altså en hyggelig skævert. Men jeg har aldrig prøvet at tage lignende piller. Tror også at han har opbygget en lille tolerance for dem efter som han får dem hverdag. Og jeg tror 100% hvad han fortæller mig, da han er en af mine nærmeste kammerater.. Så jeg kan ikke helt forstå at du siger at jeg ingen rus kan få ud af dem, men jeg prøver at google det, ellers prøver jeg bare at tage en 4-5 stks og se hvordan det virker.

Skal nok lige skrive hvordan de virkede når jeg har fået prøvet dem, men det ville stadig være fedt hvis nogen herinde fra havde erfaringer med dem, har tænkt mig at tage dem på lørdag så der er stadig noget tid til..

Medlem

Du får ingen rus ud af dem. Du bliver højest lidt træt/døsig, men det er ikke på nogen behagelig måde. Det er bare en nederen medicin træthed.

Hvis du vil være skæv på en fed måde, så er Mirtazapine IKKE vejen frem :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Jeg tager mirtazapine mod depression og søvnløshed. Det eneste som kan putte mig til ay sove, men udover at du bliver træt af dem så bliver du også svimmel og tør i munden.

Det er ikke farligt at tage dem, men jeg tror ikke du får den store oplevelse ud af det. Udover en god, lang søvn.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Desuden http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... pine.shtml folk har forskellig erfaring med virkningen. Jeg tager 30 mg 1-2 timer før jeg skal sove. Nogle mener at mindre doser gør dig mere døsig.

Hvis du tager for mange kan du risikere seretoninsyndrom, som er livsfarligt (symptomer: feber, ændret mental tilstand, rystelser og kramper), så pas på hvis du beslutter dig for at prøve dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Mirtazapin kan virke en smule sløvende og uden tolerance bliver de fleste trætte, derfor anbefales det til sengetid - i medicinsk øjemed. Jeg har en ven der fik udskrevet dem i 21 dage, som tabletter der skulle ligges under tungen - lægen udskrev dem pga. den sløvende bivirkning. Det var for øvrigt i forbindelse med min vens stop af cannabis..

Det har intet "lamme potentiale" - Det er en SSRI.

Som så mange andre siger.. Kyl dem ud!

Junior medlem

Okay tak for de brugbare svar! :)
Jeg giver dem bare tilbage til min kammerat. Han har også Lyrica som han måske vil bytte med. Han har fortalt mig at 10stk af dem skulle give en rus ligesom benzo'er, så hvis der er nogle herinde som har erfaringer med Lyrica ville jeg meget gerne høre fra jer ;)

Dedikeret medlem

Køb dig dog noget ordenligt narko, hvad er problemet ? Det er fandme underligt folk vil lamme sig på alt muligt underligt fordi de har hørt fra en vens onkels moster at man kan blive smadret af det :roll:

Hvis du vil ha benzo rus så køb nogle benzoer :sucks:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Lyrica er ret så euforisk hvis du spørger mig :P rusen minder om GHB, og på nogle punkter også MDMA, men det er kun hvis du ikke har tolerance, og det er desuden også kun min erfaring :)

- Abraham Lincoln

Medlem

Det har intet "lamme potentiale" - Det er en SSRI.

Det er IKKE en SSRI men derimod en NaSSa.

Medlem
Brugeravatar

Du mener vel Mirtazapin ?

I så fald er det et middel mod svær depresion. Med mindre du har klinisk depression så lad vær med at tage dem, du bliver meget sløv og sover længe.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]