Skal nok lige prøve at google det.
Men som CannabisTis siger, ville det have været noget federe med noget personlig erfaring istedet for at få info fra google, da det helt sikkert er fra folk det er ordineret til.
Så havde det været fedt hvis nogen af jer her inde havde erfaringer med dem, da det ville være lidt mere brugbart..
Smid dem ud, du får ingen rus ud af dem.
Min kammerat får dem ellers dagligt til at falde i søvn på, fordi han er i gang med at trappe ud af Benzodiazepiner, og han siger at hvis man spiser en 10 stykker ville det være som man svæver rundt, altså en hyggelig skævert. Men jeg har aldrig prøvet at tage lignende piller. Tror også at han har opbygget en lille tolerance for dem efter som han får dem hverdag. Og jeg tror 100% hvad han fortæller mig, da han er en af mine nærmeste kammerater.. Så jeg kan ikke helt forstå at du siger at jeg ingen rus kan få ud af dem, men jeg prøver at google det, ellers prøver jeg bare at tage en 4-5 stks og se hvordan det virker.
Skal nok lige skrive hvordan de virkede når jeg har fået prøvet dem, men det ville stadig være fedt hvis nogen herinde fra havde erfaringer med dem, har tænkt mig at tage dem på lørdag så der er stadig noget tid til..