Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2012 18:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2011 21:33
Indlæg: 87
Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Substans/er: 95 Oktan Benzin
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
En pose med en bundsjat benzin

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Ingen sygdomme, hverken mentalt eller fysisk.

Triprapporten
Hej derude.

Det startede alt sammen med at jeg hørte fra en ven for lang tid siden at man kunne opnå et "high" på benzin. Og nu, halvandet år siden besluttede jeg mig for at "prøve" benzin.

Klokken var omkring 22.24 Og jeg hældte en lille sjat benzin op i en plastik pose hvorefter jeg tog posen foran næse og mund samtidig med at jeg tog meget dybe åndedræt, for det havde jeg fået at vide dengang...

Først kunne jeg smage den forfærdelige smag af benzin i munden hvor jeg derefter tænkte, hvad fanden laver jeg dog, er jeg ikke bedre end det her?

Så blev jeg pludselig døsig og "flydende", en dejlig afslappende følelse, og jeg kunne stadig snakke som jeg altid gjorde og jeg mente at jeg sagtens kunne føre en samtale med hvem som helst, og jeg kan huske jeg tænkte, at det "her" måske ikke er så "slemt/farligt" som jeg havde gået og troet.

Men så kunne jeg mærke at lydene begyndte at blive "tyndere/forvrænget" og lyden af en stemme fra Tv'et synes ikke så "blød" som den plejede. Desuden jeg kunne høre en meget fjern ekko lyd der bare gik i loop igen og igen, som en high-pitched wah-wah lyd forårsaget af en eller anden type klokke. Jeg kunne høre ting i sange jeg normalt ikke kunne høre samtidig med at jeg hele tiden kunne høre denne wah-wah lyd i baggrunden. Jeg synes det var en fantastisk oplevelse da jeg kun har røget cannabis førhen.

Jeg tænkte at jeg da godt kunne tage lidt mere, for liiiige at se hvad der skete(Lad aldrig den tanke overtage jer!)

Jeg sugede og jeg sugede og jeg sugede. Mens jeg sugede kunne jeg mærke at det var som om farverne, gul, lyserød, orange og rød blev forstærket og virkelig trådte frem i mit syn. Det var som om alting blev "forvrænget"

Og her tager trippet en forfærdelig drejning.

Jeg sugede og sugede, jeg kunne mærke min tunge blive til en blanding af følelsesløs og "død-i-det". Så slap jeg endelig posen og faldte tilbage på stolen, hvor jeg havde regnet med et afslappende "trip" på benzin, men nej nej.

Jeg vil nu prøve at beskrive for jer hvad jeg "så" med komplet åbne øjne en søndag aften.

Det var som om jeg fløj gennem en tunnel af flotte farver og tegn i omtrent 2-3 sekunder, hvor jeg derefter var ude af den "tunnel". Jeg kan huske jeg savlede ned af mig selv, og pludselig kom der en lys, høj, irriterende lyd snigende. Lidt ligesom lyden efter en kæmpe eksplosion.

Og af en eller anden grund ser jeg mig over skulderen og får øje på mit Slipknot flag der hænger på væggen bag mig. Det var som om mit syn var blevet "laggy" og jeg så mit Slipknot flag stykke efter stykke henover hele min væg. Det kan bedst forklares som Windows XP window lagg (se link)

http://img87.imageshack.us/img87/4554/22120951.jpg - Dog ikke så kort afstand mellem hvert "billede"

Jeg fløj op fra stolen uden at tænke på at jeg faktisk løftede mig, hvor jeg herefter tog jeg mig til hovedet og sagde: WooooW!

Det var "peaket" på benzinen, og jeg kom med det samme i tanke om at det her måtte holde op omgående, jeg havde indhaleret benzin dampe der forårsagede at jeg oplevede det jeg gjorde, og kunne med det samme se at jeg havde begået en frygtelig fejltagelse.

Aftenen gik med at fortolke det jeg havde oplevet og ikke så meget andet. Kan dog huske at jeg sad og røg en smøg kort efter, men smøgen smagte af ingenting. Tobakken var blevet overmandet af min inhalation af benzin. Alt var usmageligt, det eneste jeg kunne smage var den grimme smag af benzin der havde lagret sig dybt. Jeg spiste en masse bolsjer og børstede mine tænder, men jeg kunne stadig smage den snært af benzin. Det var frygteligt!

Og "comedown" på benzinen føltes som et stort roterende mix af depression, frygt og ensomhed.

Klokken var nu 23.17 Og jeg havde stået op klokken klokken 11.32 den dag og jeg tænkte at jeg sagtens kunne lægge mig hen i sengen og slappe lidt af for senere at falde i søvn. Jeg så lidt TV, så slukkede jeg TV'et og lukkede mine øjne, men det var som om jeg "stirrede" ud i intetheden og jeg synes at falde søvn føltes som en umulighed. Så blev jeg nød til at tænde fjernsynet igen og stene indtil klokken blev 1.34 hvor jeg slukkede og faldte i søvn. Og det var enden på min aften, men starten på min knap så behagelige nat.

Jeg kan huske jeg vågnede på et tidspunkt og satte mig op i sengen uden grund og kiggede rundt, så lagde jeg mig ned igen og faldte i søvn igen. At ligge der i mørket og kigge op i loftet med en følelse af frygt i hele kroppen var ekstemt ubehageligt. Desuden kan jeg også huske at jeg havde svært ved at ligge roligt i sengen. Jeg kunne slet ikke komme til rette, og det må jeg åbenbart også ha' haft problemer med i min søvne. For da jeg vågnede var dyner og puder smidt rundt i sengen, og underligt nok lagde jeg i fodenden af min seng. Hvilket jeg kun plejede at gøre som lille hvis jeg havde besvær ved at falde i søvn.

Morgenen var ikke så slem, jeg kunne dog mærke en "trykken" henover øjne og pande, samt på siden af næseryggen. Korttidshukommelsen var også en smule forandret. Men den dårlige smag af benzin var forduftet, dog smagte morgenkaffen og det ristede brød anderledes end det plejede.


Alt i alt var det en forfærdelig oplevelse som jeg ikke kan anbefale nogen! Jeg ville så meget hellere ha' brugt 100 dask på noget lorte hash og så sidde og hygge sig med det, end jeg ville sidde og suge benzin.

Benzin, gasser og dampe er totalt NO-GO! Det er kun fordi det kan virke spændene i starten, at man kan finde på det.

Jeg vil aldrig forsøge mig med sådanne "hjemmelavede highs" nogensinde igen, heller få fat i et "stof" istedet for at experimentere med det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2012 12:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Lige en sidenote; Benzin og andre opløsningsmidler er fedtopløselige, og din hjerne er 'lavet' af fedtvæv. Dvs, den tærer egentlig din hjerne op, og kan have fatale konsekvenser på lang sigt, hvis forbruget foregår hyppigt.

Til op, godt du kom til den konklusion at det er noget lort, for det er det virkeligt også :)

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2012 10:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2012 23:50
Indlæg: 88
Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Sår Blære omkring munden og meget spruktne læber, samt meget nedsat vejrtrækninglunge, konstant udstødnings smag i munden, ringen og dungen for ørene, nedsat smag og lugt sans. Og så risikoen for at blive total maler hjerne, og tænde en smøg efter en drønner. Opløsningsmidler er de beste "rusmidler" til dato...

_________________
Hellere være idiot,end en Nyttig Idiot for han ved det ikke selv, men slår i luften og famler i blinde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2013 09:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg prøvede en gang for 7-8år da jeg var dum og uvidende, også at sniffe benzin. Jeg kan kende mange af de ting du skriver og forklare. Det er simpelthen for dumt og det vil 100% give dig varige men hvis du fortsætter - opløsningsmidler er IKKE noget som skal ind i kroppen. Dejligt med denne lille wakeup rapport, skal nok holde andre for at prøve! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team