Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen jeg har seriøst brug for hjælp. Er blevet færdig med at høste mit 2. grow og jeg har trimmet og hængt det helle til tørre på et lille værelse. har sat en blæser op, og skærmet så godt a for lys som jeg kan. Nu da første del har hængt i godt 10 dage vil jeg putte det i papirs pose-sæk for at curre det, men syntes bestemt ikke det lugter som det skal, eller som det gjorde ved 1. grow. syntes det lugter a en billig pot, alt for meget a blade vis det giver mening. Håber der er en der kan hjælpe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du tar' et bud, og klemmer en smule inden du dufter til det, hjælper det så ikke? ;)

Moderator
Brugeravatar

Det er ret normalt at der kommer en meget 'grøn' lugt i første del af curringen. Hvis jeg var dig ville jeg ligge potten ud på et bord og gå igennem det, for at sikre dig at der ikke er mugne dele af buds, og fjerne dem for resten hvis der er. I øvrigt er det en god idé at curre i noget luftæt, for så at lufte ud imellem, for at stabalisere fugtigheden imellem hver luftudskiftning.

Medlem
Brugeravatar

Ellers kan du evt. lave hash eller olie af din høst, så slipper du for den underlige 'blad-lugt'. Ellers som BisMann sagde, burde du nok tjekke for mugne blomster. Held og lykke!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]