Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg er ny her på forummet, så ehm.. først hej og goddag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Et par af mine venner og jeg, er blevet enige om, at vi vil prøve Salvia Divinoum - temmeligt dårligt timet, da jeg jo efter kort tids søgen kunne konkludere, at det fandeme pludselig er blevet forbudt i Danmark. Oh well, men jeg har så søgt lidt på de udenlandske, og har fundet frem til http://naturensdroger.nu/, som så vidt jeg kan se har rimelige priser, og er så selvfølgelig beliggende i EU, hvilket vel nedtoner risikoen for at pakken åbnes, eftersom der alligevel ikke skal betales told. Er der nogle der har erfaringer med denne shop eller andre, og generelt forsendelser med dette indhold fra udlandet? Vi ville starte ud med noget 5x ekstrakt, og efter søgninger her i forummet og andre steder, er jeg kommet frem til, at den rette dosis må være omkring 0,2 mg pr. mand - ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl; oplysningerne er lidt tvetydige nogle steder. Til indtagelsen havde jeg tænkt mig at konstruere sådan en smart lille vaporizer, som der andetsteds i forummet blev linket til (http://www.overgrow.com/growfaq/1376) - men jeg er lidt i tvivl om, om det er en god idé med vaporizer, når nu det er første gang - det virker måske lidt voldsomt?
Så vidt jeg kan læse mig frem til, kan trippet sommetider være ret kortvarigt, fx 20 min. Hvis det er tilfældet, er det så tilrådeligt at suge en gang til, når trippet er slut, eller bør man nøjes med et enkelt, og vente til en anden dag med at prøve igen?

Jeg er meget spændt, ligeså meget til forberedelserne, hvor vi allerede er ved at finde det helt rigtige musik, den bedste location, osv... Nogle gode råd mht. typer af tilgængeligt mad og drikke?

Ja, det var vist det... og ja, jeg har altså UTFSE [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] dog kunne jeg ikke helt finde svar på ovenstående.

På forhånd tak.

/Lemmy

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Altså nu er jeg ikke den store kender men først respekt for dit baggrundsarbejde... Jeg har det normalt sådan at min hjerne lige skal komme sig igen efter de mængder af info den modtager på de ca 20 min. Men jeg har da prøvet at re-mixe og det er gået fint.

Insane psychedelia user!

Tja, hvis du læser triprapporterne står alt hvis der.

velkommen til.

jeg vil egentlig bare lige sige MANGE TAK!!!!! det der link til hvordan man laver sin egen vaporiser(hvis det da er såen det staves) er en af de bedste ting jeg har set her længe!!! THX der!!!!!

Insane psychedelia user!

...men den dur desværre ikke til at ryge salvia. Alm. ligther får ikke varmen godt nok op og en stormligther ødelægger glasset!

Medlem
Brugeravatar

Satans... Skal jeg så ty til min alm. 500 ml glasbong fra staden (I ved nok... denne der modificerede glaskolbe) - uden vand?

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Naturesdroger.nu er et fint sted at bestille fra og deres Salvia er noget gutes shit.

Jeg har røget det nogle gange og en lille crack pibe eller en thjuBANG! er mere en nok til at blæse dig til en anden verden.

Jeg vil sige at 0,2 er et fint sted at starte, hvis du ikke får meget voldsomme haluer så forøg.

Du kan sagtens ryge igen efter første gang, men jeg havde slet ikek lyst til det. Jeg var helt rundt på gulvet over oplevelsen og det er jeg ret så sikker på i også bliver.

Men pas på. Salvia er en stærk satan. Ryg den alene, altså der skal ikke være folk til stede som ikke indtager urten. En god musik som f.eks. Mark K er at foretrække. Det giver en dejlig frihed til at trippe der ud af.

GL HF!

/fred på jorden

Medlem
Brugeravatar

Det lyder sørme godt... tak.
Jeg tror det ender med noget Massive Attack, eller måske noget Sphongle [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Altså, jeg er egentlig enig med Hr. Høst i at urten skal ryges alene eller sammen med andre,som også ryger - men det skyldes udelukkende at jeg har gode erfaringer med at gøre sådan. Mange andre vil stærkt tilråde en "sitter" pga. risikoen for at miste kontrollen over sig selv. Og det er absolut en mulighed som man skal tage alvorligt.
Men, hvis man lader være med at starte med høje doser og i stedet bygger rusen op i løbet af nogle piber har man et langt bedre overblik - og efter min mening en både længere og bedre rus, som kan forlænges med flere piber ligeså længe man gider.
Jeg kan da sidde og ryge Salvie en hel nat...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Syntese:
Altså, jeg er egentlig enig med Hr. Høst i at urten skal ryges alene eller sammen med andre,som også ryger - men det skyldes udelukkende at jeg har gode erfaringer med at gøre sådan. Mange andre vil stærkt tilråde en "sitter" pga. risikoen for at miste kontrollen over sig selv. Og det er absolut en mulighed som man skal tage alvorligt.
Men, hvis man lader være med at starte med høje doser og i stedet bygger rusen op i løbet af nogle piber har man et langt bedre overblik - og efter min mening en både længere og bedre rus, som kan forlænges med flere piber ligeså længe man gider.
Jeg kan da sidde og ryge Salvie en hel nat...
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, men kan du også ryge 10x ekstrakt en hel nat?

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Ved ikke med jer andre men jeg synes at musik er unødvendigt når man tripper salvia!!
Det plejer bare at blive et forstyrrende element, og der er rigeligt andet at lægge mærke til [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Sørg desuden også for at have dæmpet lys!!

Mht til mad og drikke, så glem det, du er ikke istand til at spise eller drikke mens du er påvirket, men lidt vand til bageefter er klart at foretrække.

Happy Trippin' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Ja, men kan du også ryge 10x ekstrakt en hel nat?
<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg har aldrig prøvet andet end 5x ekstrakt, men jeg kunne da forestille mig at man kunne redosere 10x ekstrakt på samme måde.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Syntese:
Citat:
Ja, men kan du også ryge 10x ekstrakt en hel nat?
<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg har aldrig prøvet andet end 5x ekstrakt, men jeg kunne da forestille mig at man kunne redosere 10x ekstrakt på samme måde.

Har du så prøvet det sammen med kokain?

Medlem
Brugeravatar

Jeg har kun prøvet at ryge salvien med et vist tilbageværende niveau af cola i systemet, men ikke taget simultant for at få en synergi-effekt ud af det - er det da noget du vil anbefale ?

[ 03 September 2003: Besked ændret af: Syntese ]

In our memories
Brugeravatar

Jeg har kun prøvet at ryge salvien med et vist tilbageværende niveau af cola i systemet, men ikke taget simultant for at få en synergi-effekt ud af det - er det da noget du vil anbefale ?

[ 03 September 2003: Besked ændret af: Syntese ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det ved jeg ikke...

Jeg har prøvet på Ecstasy og der var det helt vildt dejligt...

Men prøv endelig, jeg er nysgerig...

Insane psychedelia user!

Nu du siger kokain, mener du så kokain.hcl eller freebase form?

Kokain.hcl kan da ikke ryges?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
tja, jeg synes nu nærmere at det er en god ide at have en 'sitter' med, for man bliver blæst helt til den anden verden. Det skal bare være en virkelig god ven, som man intet har i klemme med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]