Sådan jeg gjorde var, at spænde en nylon-strømpe udover en skål (men det er bedre hvis du kan skaffe noget stof hos din tekstilhandler, som ikke er så elastisk...) og så lægge al potten oven på sokken, sammen med nogle mønter. Så smækker du en pose over lortet, stiller det i fryseren. Tag det ud igen efter tilstrækkelig meget tid til at det hele er frosset, fjern posen, og spænd en affaldssæk udover potten med mønterne i et par lag...
Og så ganske enkelt gennemtæsker du simpelthen bare den affaldssæk med potten under, ryster den nogle gange. Så burde der gerne komme en masse krystaller ud i skålen, og potten stadig ovenpå sokken

Efter det samler du dine krystaller i noget (plastik-emballagen fra en cigaretpakke brugte jeg), fold den rumt om dine krystaller, tape på bassemand, noget normalt papir om det, lidt mere tape, og så hold det hele under vand i et par sekunder så pakken blir våd.
I mellemtiden har du sat din ovn til 140°C (ikke under 103°C, og helst ikke højere end 150°C), og nu lægger du din pakke derind, bager den til det dufter brunt og godt ud af ovnen (og tro mig, man kan godt lugte det....) - det tager ca. 10 minutter - et kvarter.
Pakken ud, op på bordet, hårdt spækbræt oven på det, og så maser du bare ned på det med hele din vægt i lidt tid.
Så pakker du bare pakken ud, og neeeej lookie lookie, der er hash

bare saml det hele sammen og rul det til en klump.
Held og lykke!!