Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hey mine damer og herre.

Jeg skal snart til en klassefest, med min savnede folkeskole klasse. VI plejede ikke at holde de vilde fester, men det vil jeg fandme denne gang. Har læst lidt op på en del omkring Emma, og jeg har fundet frem til at det vil jeg sgu egentlig gerne prøve til festen.

Jeg vil høre om I har nogle gode råd, hvad jeg skal passe på, dosis, indtagelse af alkohol og E, og hvad der ellers er. :)

Hav en god dag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
haha glæder mig til at læse om det her i eb om en uge :D

Junior medlem
Brugeravatar

Why? :b

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Du skal til klassefest med din gamle klasse og være krudtet af på emma for første gang? Nu kender jeg ikke din klasse, men det må fandme være et hyggeligt slæng. Min gamle klasse ville være lettere rystet over manden på narko - det er ikke et indtryk jeg har lyst til at give gamle bekendte.

Anyways, 100-120 mg. burde ku' gøre tricket. Hold igen med alkoholen, men drik vand 1-2 gange i timen, men overdriv det ikke.

Held å løk, då! :roll:

Junior medlem
Brugeravatar

Vi er 6 venner og veninder der er friske på idéen, for det er virkeligt som regel nogle nederen fester vi holder. Plus at alle i selskabet har prøvet nogle forskellige ting, der er bare ingen der har taget MDMA før, så jeg er ikke den eneste der skal krudtes af, haha.

Men tak, havde heller ikke regnet med at skulle være helt færdig! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lad vær med at gå overbord med alkoholen, men et par drinks kan du sikkert godt lige klare. Ellers vil jeg mene omkring 100mg er en udemærket start dosis, så kunne du måske tage 50mg +1 timer inde?

Men altså, det kommer til at være åbenlyst at du er påvirket af mere end alkohol, så hvis du er bekymret for at nogen ruller øjne af dig eller synes du er en idiot, så burde du nok lade være... Hvis du derimod er ligeglad med hvad folk synes, og bare har lyst til at feste med dine gamle bekendtskaber, så slå dig løs :P.

Hvis jeg var dig ville jeg læse lidt op på sådan noget som at "pre-loade", et eksempel er at hapse noget melatonin, nogle forskellige vitaminer (kan ikke huske hvilke) og andet godt dagen inde, for ligesom at facilitere trippet og comedownet bedre, og sørge for at du undgår at skære alt for meget tænder. (Tror også tyggegummi ville være en fantastisk idé her, eller måske rave-sutter i stedet? Narh, lidt for excentrisk er det ikke?)

LYN-edit: Chill klasse du har haft, min ville fandme også rulle øjne og tænke "wat."

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak, fudge.

Det skal lige siges, at der absolut ikke er nogle der har noget imod stoffer fra min gamle klasse, vi har bare aldrig været sammen hvor at vi har været påvirket af andet end alkohol. Men vi er alle blevet enige om at holde en fest der kan huskes denne gang, derfor vi er nogle stykker der vil prøve noget Emma! :D

Medlem
Brugeravatar

Hvis jeg var dig ville jeg læse lidt op på sådan noget som at "pre-loade", et eksempel er at hapse noget melatonin, nogle forskellige vitaminer (kan ikke huske hvilke) og andet godt dagen inde, for ligesom at facilitere trippet og comedownet bedre, og sørge for at du undgår at skære alt for meget tænder. (Tror også tyggegummi ville være en fantastisk idé her, eller måske rave-sutter i stedet? Narh, lidt for excentrisk er det ikke?)
Kan man prelaode med melatonin? Har jeg aldrig vidst... Nogle der kan bekræfte dette?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dosis kan du finde på erowid, ellers spørg her om din forventede dose er iorden.

Hvad blev der af at have det gg? Drikke sig stiv med den gamle klasse, smadre hinanden, hælde øl på hinanden, god gammel abefest. Jeg ville ikke tage MDMA til sådan en fest, man kommer nok til at være en del (for) åben omkring diverse folkeskoleting.

Men har du ecstasy-tabletter eller MDMA?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]