Det er måske ikke den bedste HR, men jeg er enig med Pete, jeg synes også første gang skal kunne mærkes. De første to gange jeg tog det, fik jeg nok, og ved nu, at mindre doser (som jeg senere har prøvet) ikke ville have gjort det samme for mig som de to doser jeg fik prøvet først.
Men for manges vedkommende er 80-100mg MDMA fint, hvis vi antager at det er rigtig rent.
Og jeg kan kun anbefale at ryge joints på det, ikke sådan hjernedødt mange, men et par joints synes jeg gør det hele meget mere lækkert, plus det er sundt (
viewtopic.php?f=24&t=37673).
Det er også lækkert at drikke et par øl på comedown, det gør også, at lidt af rusen kommer tilbage. Lidt alkohol før MDMA, fx et shot what ever, synes jeg også er fint, for lige at tage den værste angst, hvis man måtte have det.
Ellers er der ikke andet at sige, end husk at drikke vand, lad være med at redosere som en tosse og bland ikke med andre stimulanser. Det er fedest at mærke MDMA uden at være påvirket af andet, men øl & joints er rigtig god bonus til det.
God vind, og hvilken fest er det du skal til? Og please ikke hør på de bøvede typer der kan være til psyfest, JAJA det fint nok at tage det imorgen også og hele den stil. Lyt til dig selv under rusen, hvis du får lyst til redose, så gør det, men gør du ikke, så lad være. Bare være ansvarlig og vid, at for meget MDMA kan være så nedern for dit humør i flere uger bagefter.
Nok ikke efter en gang, men I'm just saying
Alice: Jeg fik 150/160mg første gang af god MDMA på Ozora, og det er ikke en dosis man råder folk til at tage første gang, og det vil jeg heller ikke opfordre nogen til, men det virkede bare for mit vedkommende, samt, at 150mg (hvis vi igen antager at det er forholdsvis rent) er da ikke nær en overdosis-dosis (...) og da ikke noget man får krampe af. Alle reagerer individuelt, men tvivler på de fleste ville få krampe. Opkasten kan jeg godt følge dig i, men det er bare ud med det og så kan man lidt igen.
Og så kan man måske også sige, at tager man én bombe på fx de 150mg, så behøver man nok ikke at redosere/kommer ikke til at føle trang for det.
Jeg er mere tilbøjelig til at kaste op på psykedelika.
satori: fedt indlæg!