Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 04:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

God aften til alle derude..

Jeg har fået tilbud snarrest at prøve MDMA sammen med en kammerat.
Det skal siges at jeg aldrig har prøvet det men er total frisk på at prøve :)
Hvad ville være smart at starte ud med? og hvordan bør jeg indtage det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Du bør indtage det oralt vil jeg sige og så starte ud med 80-100mg..

Hvilken setting har du tænkt dig at indtage det i?

Junior medlem

Skal til en psy fest og der skal det prøves første gang :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er altid tilrådeligt at prøve det i en hjemlig setting først..

Medlem

Vil også sige at det skal indtages oralt.
Men vil mene at du sagtens kan tage MDMA til en psyfest første gang du prøver det. Man bliver så glad og social af det at, og alle til psyfest er altid så fucking flinke at det aldrig ville påvirke rusen i en negativ retning. Det er kun politiet som ødelægger det :(
Min kammerat prøvede MDMA første gang til en psyfest, han fik 150mg i sin første bombe og han havde det perfekt, men 100mg havde nok også været nok :) Det kommer an på kvaliteten

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil heller ikke sige der er noget i vejen med at indtage det til en god fest :)
Bare husk at hold doserne ned som blazR skriver så er 80-100 mg. fint første gang. Er du kendt med narkotika eller er det første gang du skal indtage noget som helst?

Junior medlem

Super det lyder sgu godt, nej det er ikke første gang, har prøvet lidt forskelligt, Rita, hash, cola, morfin, men aldrig Emma, kan man drikke alkohol samtidig? eller tilrådes det at lade vær?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Første gang man prøver et stof er det smartest at prøve det alene, men derudover så kan man godt kombinere alkohol med MDMA, men man bør holde alkohol indtaget lavt vil jeg mene..

Junior medlem

Tror jeg vil tage det sammen med en kammerat, føler jeg mig nok mest tryg ved og så tage det stille med alkoholen. Hvordan virker det, tænker på hvordan kan det beskrives at være på Emma? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Du befinder dig i en tilstand af lykke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil også råde dig til at holde dig fra alkohol, det er så synd at putte ketchup på gourmetmad.
MDMA (og ikke "Emma") kan ofte give en stærk lykkefølelse.
Lad være med at blande MDMA med andre stimulanser som kokain, amfetamin osv. da dette er direkte farligt.
Hold dig på max 200mg MDMA på en aften, det er imo spild og hjerneceller og MDMA at gå over denne mængde.

Medlem

Jeg vil beskrive det som en kombination af lykke og en intens nyforelskelse af alt omkring dig.
Og synes du skal holde dig helt fra alkohol mens du er på det, i mine øjne "mangler" man ikke noget når man er på det, så jeg synes ikke der er grund til at fylde ekstra ting og sager oven i rusen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er fint nok at få et par øl sammen med Emma for hyggens skyld, men jeg er før kommet til at drikke for meget alkohol mens jeg var på emma, hvilket fuldstændigt slukkede emma rusen og resulterede i at jeg gik kold. Store mængder alkohol har det med at dræbe MDMA'ens eufori - I små mængden er det dog super-duper! Du må have en skide god aften, hvilket jeg er 100% sikker på du får. Første gang på Emma er det fedeste!

Junior medlem

Takker helt klart for jeres råd, ser frem til at prøve det, det skal nok blive fedt :) takker

Medlem
Brugeravatar

Hej Pharma jeg kan ikke finde en MDMA faq. det er der sikkert en efter mig der kan.
Men jeg syntes at det er vigtigt at vide hvad der er no-go at blande med osv. Og ja start med dit narko, så vil du finde ud af at alkohol er fuldstændigt ligegyldigt. Hvor lang tid er der til? Vil du ikke være sød at skrive hvordan det er gået? Det er altid fedt at høre nye meninger :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det kun mig der synes MDMA første gang skal være fuld knald? 150mg? Eller noget i den dur. Jeg har nu heller ikke oplevet noget MDMA der var så rent at det kunne mærkes i 80-100mg doser. Jeg tager som regel 180-220mg af noget jeg ville skyde på til 60-70% rent.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Dit MDMA vil højest sandsynligt ikke være rent, så dosen bør ligge på omkring 100-150 mg oralt - husk at teste en minimal dose først, for at teste overfølsomhed.

Du kan se frem til en aften i total lalalaland.. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tager 130mg af 70% (HPLC-testet) MDMA og det er rigeligt. Og jeg har taget empathogener utallige gange. Synes 150mg er i overkanten for en nybegynder.

Medlem

Mht. til hvordan det føles at være på MDMA så er det ret svært at beskrive. Der er så mange følelser i en at det er umuligt at beskrive dem allesammen. Men udover den totale lykke kan den fysiske følelse sammenlignes med lige inden man falder i søvn. Prøv at læn dig tilbage i en sofa og luk øjnene, så vil du sikkert kunne genkende følelsen :) Normalt når man får følelsen lige inden man falder i søvn, varer den kun få sekunder, så det er svært at genskabe følelsen.
En anden ting jeg har lagt mærke til når man er på MDMA er at man konstant føler sig tilpas i den situation man er i. Sagt på en anden måde man kan stå og kigge på en lækker seng fyldt med dyner og puder og tænke at man ikke har behov for at ligge sig i sengen fordi man føler sig mere end tilpas ved bare at stå op.
Det er ihvertfald nogle af de følelser jeg får på MDMA, der er selvfølgelig 1000 andre følelser som man også kan beskrive :)

Hvad angår dosis, så vil det HR mæssigt være 80-100mg du skulle tage, men for mit eget vedkommende skal jeg op på 150 eller derover for at få det kick jeg gerne vil opnå, men det er også fordi jeg ved hvor meget bedre jeg får det af 150mg i forhold til 100mg. Det farlige ved MDMA er når man prøver det flere gange, så jagter man tit den ultimative følelse som man ved man kan opnå, og på den måde er det svært at holde dosen nede :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg tager 130mg af 70% (HPLC-testet) MDMA og det er rigeligt. Og jeg har taget empathogener utallige gange. Synes 150mg er i overkanten for en nybegynder.

For det første tror jeg ikke at trådstarter har fået testet sit mdma, for det andet mener jeg absolut ikke at 150 mg urent mdma er for meget til en nybegynder. Bemærk at jeg skriver fra 100-150mg, det er et doserings skøn, da det er umuligt at sige noget om renheden. Vi kunne også sige fra 80-120 men så må vi gå udfra at det er 99,99% rent mdma, hvilket det højest sandsynligt ikke er.

SÅ længe man bliver indenfor 150mg på en enkelt dose, så sker der ikke noget, med mindre det er helt rent mdma, hvilket igen så er højest utænkeligt.

Btw. så har jeg læst noget om at (nogle) piger er meget sensitive overfor mdma, jeg ved ikke om det passer.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]