Jeg er ingen cannabis dyrker selv men har læst omkring dyrkning i noget tid. Jeg ved så meget som at du skal trimme dem inden tørring og selvfølgelig hænges op

Mht temperaturen er jeg lidt usikker på de 10-15 grader. Tror du skal op på minimum stuetemperatur.
Ligesom vasketøj tager en evighed om at tørre udenfor når det er køligt, så må det også være sådan for planter. Du skal i hvert fald være sikker på de tørrer ordentlig og helst over maks 2 uger(hvad jeg lige kan huske at have læst i flere guides her på siden.
Du kan nemlig risikerer at de holder sig fugtige for længe og at der går mug i eller sådan noget. Beklager de lidt upræcise svar, men det er lige det bedste jeg kan byde ind med.
Offtopic: Vær venlig ikke at lave et nyt indlæg efter 30 sek. med et nyt spørgsmål. Brug hellere "rediger indlæg" knappen og så bare skrive "Edit: indsæt nyt spørgsmål her". Ellers fylder det hele forfærdeligt meget og det er utroligt svært at overskue din tråd og det du vil have hjælp til. Husk også at kigge lidt rundt på dyrkningsforummet.
Der er utrolig mange gode råd og god vejledning, uden at du skal læse gennem flere hundrede sider og tråde. Man skal bare åbne øjnene lidt og måske bruge 5 min.
Psychedelia er et forum, ikke en hotline, så du skal aldrig forvente at få et svar her og nu. Prøv lige at klik på knappen øverst på siden der hedder "ubesvarede indlæg", så kan du se du langt fra er den eneste der ikke får svar her og nu, og nogle aldrig. International forum regel nummer 1: Vær tålmodig eller find et andet sted

Held og lykke - dit grow ser utrolig godt ud og stor ros for det!
Mvh.