Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Har disse 4 WSS skunk planter som jeg ikke husker hvornår er sat i blomst og derfor vil jeg meget gerne høre om hvor længe folk tror der er til høst og selvfølgelig hvis i har andre ting omkring dem!

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Medlem

Skal dertil siges at jeg n00b til canna dyrkning og det er mit første grow! Men damn jeg glæder mig til at smage..

Medlem

Og efter hvad jeg kan læse mig frem til, skal omkring 80% af skuddenes fimrehår være røde, så der r vist lidt tid endnu.. :-(

Medlem

Forstår igen ik dette forum, ingen gider kommentere på noget som helst herinde, til trods for at 130 mennesker har været inde og kigge!? Det er mit 3 eller 4 indlæg og nada respons.. Hmm jeg tror bare jeg lukker ned, det her forum er spild af tid..

Dedikeret medlem

Og efter hvad jeg kan læse mig frem til, skal omkring 80% af skuddenes fimrehår være røde, så der r vist lidt tid endnu.. :-(

Rigtigt og ud fra de billeder som du har oploadet kan man ikke engang se de enkelte fimrehår. Prøv med løbende nærbilleder hvis du vil have hjælp til at sige hvornår du skal høste.

Mvh

Medlem

Oki, jeg prøver med noble nye og take

Medlem

Lige et par closeups til jer... Håber de er gode nok, vil nemlig meget gerne vide hvornår det er tid til høst og hvornår man skal stoppe med tilførsel af gødning og bare vande dem ud istedet!??

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Medlem

Nogen der har noge ideer om hvor meget udbytte jeg forvente at få efter billederne at bedømme?? Er meget nysgerrig og pisse frustreret over jeg intet ved, så kom endelig med kommentare, gode som dårlige...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er lidt svært at sige. Du skal kigge på krystallerne med et mikroskop. Jeg vil tro at de har et par uger tilbage. Men igen, folk høster også på forskellige tidspunkter, da det påvirker rusen. Tror derfor godt du kan begynde at flushe nu.

Og i stedet for at brokke sig dig over at du ikke får svar, kunne du jo evt. prøve at google dit spørgsmål først, eller forsøge at finde et lign. emne herinde. Det har været oppe og vende rigtig mange gange.

Billede

Senest rettet af Rellek 21 sep 2012 17:02, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
udbyttet er umuligt at udtale sig om, det afhænger af hvor godt du har passet dem.... De close-ups er langtfra gode nok til at sige noget om en tidshorisont, men jeg vil nok skyde på en måneds tid endnu, inklusiv de 2 sidste uger hvor du bare skyller igennem med rent vand... Lad være med at tage mine ord for gode varer, skaf dig et billigt forstørrelsesglas/mikroskop og bedøm selv, det lærer du mest af... Jeg fandt et håndholdt ét til en tyver i en genbrug.

Medlem

De er blevet pusset og nusset om, drejet og vendt og set til i tide og utide! hehe De står i min stue, så glor på dem konstant, sgu lige før jeg kan se dem vokse, bare ik her på det sidste, der sys jeg de er gået lidt i stå!?? Er oppe og give dem 7 ml bloom + 5 ml grow + 2 ml booster ti 2 liter vand, 0.5 l pr. plante og sys de ser ud til at ha det godt!??

Medlem

man skal simpelthen ha et forstørrelsesglas for at kunne se hvornår det er tid?? Hmm troede det med trådende var den bedste måde at gøre det på.. 80 % af trådende skal være røde på hele planten, så skulle man ha en go og kraftig røg???

Medlem

Men så giver jeg dem gødning 14 dage endnu og derefter vand for resten..

Medlem

skal lige siges at de bliver vandet 2 gange og ugen og sætter doseringen op med en ml pr. gang men kun med bloom og grow

Medlem

ige et spørgsmål til.. Jeg har gået stille og roligt og pillet de store kroneblade af planterne, for sys de dækkede for meget over blomsterne og er egentlig ikke sikker på det er noget planten har godt af og om det måske kan være grunden til jeg sys de er gået lidt i stå? Har heller ik de sidste par dage fået dem under lys præcis til tiden, så de har ikke fået 12 timers lys som de skulle, men dog fået mærke i 12, da jeg helst ikke skulle ha dem i blomst igen.. Er det osse noget der kan ha betydning?

Medlem

i veg mente jeg.. griner

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
de er rigtig flotte.. lige et par uger mere.. de støver jo allerede vildt nok. du har passet dem godt.. og husk din energi spiller en stor rolle i den forbindelse.. og du har gjort det godt..!!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
Og et lille råd fra mig, ville være at tage dem op med rødder og dyppe rødderne i kogene vand i 1-2 min inden du "vender dem på hovdet".
Vil lige fortælle dig at jeg er 39 og det er dog mange år siden jeg har lavet mine egne grows på Can. Men det var så meget bedre "pot"..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og et lille råd fra mig, ville være at tage dem op med rødder og dyppe rødderne i kogene vand i 1-2 min inden du "vender dem på hovdet".
Vil lige fortælle dig at jeg er 39 og det er dog mange år siden jeg har lavet mine egne grows på Can. Men det var så meget bedre "pot"..

Jeg har hørt en her på boardet sige præcis det modsatte. At man skulle smide dem i isterninger/is, for at efterligne naturen, og derved fortælle planten at den snart dør. Det skulle eftersigende gøre at planten giver et ekstra boost, for at blomstre helt færdigt. Men har aldrig selv prøvet nogle af metoderne.
Har du en mere detajleret forklaring på hvorfor det skulle virke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
og jeg har hørt det er en gammel skrøne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]