Humor

gør lidt grin med folk, så bliver hverdagen så meget lettere.
Jeg har også lagt mærke til, at de dage hvor min selvtillid er helt i bund, har jeg sovet forkert eller for lidt. Og de gange hvor den er i top, har jeg sovet godt.
For det meste knuser hash min selvtillid. Ofte løftes den af lave/medium doser psykedelika, der gerne strækker sig over dage. Det skyldes sandsynligvis, at jeg får indre ro, og opnår afklaring med mig selv og verden.
Har forsøgt det med humor, men min humor er bare anderledes end andres.
Ting som jeg synes er sjovt, kan godt være lidt sårende overfor andre, når de ikke kender min form for humor.
Har søvn virkelig så meget med at gøre, hvordan ens selvtillid er?
Hvordan kan din selvtillid løftes af lige præcis psykedelika?
Træner og løber. Jeg syntes det er lækkert at være i form også giver det også et boost til selvtilliden

Derud over tager jeg i byen for at møde nye mennesker (Damer

), da jeg elsker at analysere de forskellige og finde ud af hvordan de skal snakkes til. Hvis det gav mening ?
Jeg ved ikke om det er i orden, for moderator, men inden jeg kom på efterskole, var min selvtillid helt i bund. Så en dag faldt jeg over siden
"enrigtigmand.dk", hvor man kunne modtage et 5 ugers mini kursus, over mail.
Personligt hjalp de mig meget til at komme i snak med nye mennesker

Måske er det noget du skulle kigge på ?
http://www.enrigtigmand.dk/nyhedsbrev(Til trådstarter)
Der er subkulturer der er noget mere varierende og indholdsrigt, i modsætning til ensporet dating courses.
Se feks.:
http://www.pickupforum.dkEllers synes jeg der er givet nogen rigtig gode og klassiske råd, såsom motion, styrketræning, øget social adfærd, osv.. Jeg har en lidt mere psykologisk tilgang til det.
Har en lille sjov en der er god til at øge selvværdet, hvilket også kan skubbe dig i den rigtige retning. Denne lille øvelse er i øvrigt også noget psykologer giver som værktøj, til deres patienter.
- Hver dag inden sengetid, bruger du 10 minutter på at skrive:
5 ting du værdsætter og er glad for (f.eks. dit job, en fed side af din personlighed, din flotte bil, dine ambitioner i livet, din familie)
5 gode ting du har gjort i dag (f.eks. hjulpet en kammerat med en aflevering i dag, været ude og træne, lavet alle dine lektier)
3 ting du gerne vil ændre i dit liv (f.eks. blive bedre til at færdes socialt, blive bedre til at hænge i med lektierne, blive bedre til at tage til træning)
.. Efter få uger vil du begynde at indse hvor godt du egentlig har det, og samtidig vil de ændringer du vil lave i livet, ofte blive lavet om til ting du i stedet gerne vil forbedre. Det er svært at undgå at fokusere på ændringerne, når de kontant bliver noteret.
Det er i øvrigt så meget lettere at være selv kritisk og finde fem ting man hader ved sig selv, kontra fem ting man elsker. Get the idea?

- Affirmations er måske også noget du ku bruge. Look it up.
Håber du kan bruge det!
Tvivler jeg kan bruge enrigtigmand.dk, da jeg selv er en pige, og mit problem ligger ikke i dating.
Men aftaler med venner jeg aflyser, såsom at tage på stranden, tage til fester, som jeg kan gå og glæde mig rigtig meget til, men så knækker filmen bare for mig.
Din lille øvelse har jeg tænkt meget over, måske sku man give den et lille forsøg.
5 ting er bare meget, når man ikke kan komme på eneste positiv ting, men masser af negative.