Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Billede

Har flere billeder, men det bliver jo først sjov om et par uger :)

Hvis du har nogen spørgsmål angående udendørs dyrkning så fyr løs.

Junior medlem
Brugeravatar

Hej, jeg ville høre hvad for nogle cannabis sativa/indica planter du vil anbefale her til næste sommer grow :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uhh..Nice! Der er lidt forskelligt såvidt jeg kan se, kan du fortælle lidt om hvad det er for nogle du stående hvor? Og nogle pictoriale updates i løbet af de næste par måneder ville være genialt. Planter under lamper er smukke og alt det der, men det er udenfor i det fri de virkelig viser deres gener.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Uhh..Nice! Der er lidt forskelligt såvidt jeg kan se, kan du fortælle lidt om hvad det er for nogle du stående hvor? Og nogle pictoriale updates i løbet af de næste par måneder ville være genialt. Planter under lamper er smukke og alt det der, men det er udenfor i det fri de virkelig viser deres gener.

Ja, det er der ;) Royal dane til højre, der er 10 tilbage mener jeg, i midten Big bang auto femi frø, og til venstre er Purple maroc, og Lemon haze!

Og ja du har helt ret, godt nok er mit ikke det helt vilde i år, men en hamp plante i det fri som solen stråler på en varm sommerdag, det er altså bare nice! Og selvfølgelig, der kommer billeder nu her hvor det rigtig er sjovt!

Hej, jeg ville høre hvad for nogle cannabis sativa/indica planter du vil anbefale her til næste sommer grow :)

Helt klart Royal dane-mixet! Ville ønske jeg havde lavet frø på dem, der er nogle helt rene sativaer, hybrider, og helt rene indicaer i det mix! de er alle 3 uge i blomst, dvs de blomstrer ekstremt tidligt! indtil videre er jeg ikke andet end imponeret af den, dyrker den for første gang i år.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Husk at fjerne exif-data. Har ikke tjekket om du har gjort det, men det er et ordentligt grow der er gang i. Ser lækkert ud. Glæder mig til closeups :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Husk at fjerne exif-data. Har ikke tjekket om du har gjort det, men det er et ordentligt grow der er gang i. Ser lækkert ud. Glæder mig til closeups :)

Det har jeg ;)
som sagt, folk er velkomne :cheers:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
lækkert! vandvittigt stort projekt, jeg elsker det :D

Moderator
Brugeravatar

Det ser godt nok dejligt og konsistent sundt ud Flux., nice one! :) og det spot er da også ganske misundelsesværdigt :) Regner du med at få Lemon Haze færdig udendørs eller har du en plan b?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Virkelig flotte planter, og sikke et lækkert spot du har dig :) glæder mig til at se flere billeder

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Smukt! De er sativa får mig helt lyst til at flytte på landet til næste år, og jeg ryger stort set ikke mere! Men bare for at være i selvskab af så smukke langhåret damer en hel sommer og så smage en joint eller to efter høst! Suk, der er fordele ved at bo her midt i kbh, men der er også ulemper...
Jeg tager mig den frihed og genbruger et par af dine billeder. Er en eller begge af disse skønheder af Royal Dane sælgten?
Billede

Billede

Respekt for dit Projekt :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mange tak for de rosende ord, dejligt at få lidt feedback, og jeg skal nok opdatere et par gange inden høst og lægge tør-vægt op til den tid.
Spottet er superlækkert - sidste år groede jeg også der men i år er spottet flyttet 5 m til den ene side pga der er mere åbent, og så er det lavet større.
Jorden er der intet lavet ved, det er simpelthen jorden der var på spottet. Alle royal dane står i jord blandet op med knap 1 ton flis - flisen lå på spottet, og så fik vi en sjov ide om at grave det i jorden og prøve at gro i det - virker helt fint!

Smukt! De er sativa får mig helt lyst til at flytte på landet til næste år, og jeg ryger stort set ikke mere! Men bare for at være i selvskab af så smukke langhåret damer en hel sommer og så smage en joint eller to efter høst! Suk, der er fordele ved at bo her midt i kbh, men der er også ulemper...
Jeg tager mig den frihed og genbruger et par af dine billeder. Er en eller begge af disse skønheder af Royal Dane sælgten?

Respekt for dit Projekt :gud:

Ja, var også sindssygt imponeret over de tidligt blomstrende sativa'er der i Royal dane mixet, de er simpelthen SUPER lækre, og hvis jeg kunne lave frø på dem ville jeg, men har desværre revet hannerne op for lang tid siden.

Og ja, begge de to er royal dane ;)

Det ser godt nok dejligt og konsistent sundt ud Flux., nice one! :) og det spot er da også ganske misundelsesværdigt :) Regner du med at få Lemon Haze færdig udendørs eller har du en plan b?

Ingen plan B - De er dog gået i blomst nu, så er ret overbevist om at de skal nok nå det. de kommer ihvertfald til at stå til de er færdige, eller lide den naturlige død ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kammerat er løbet tør for strøm de sidste 2 gange, men skal nok lige få det opladet. Og tage et par macro billeder så i kan fornemme de begyndede buds ;)

Billede
Billede

Som den smarte nok kan mangler der en plante. vi måtte høste en stor royal dane på den gode side af 2meter pga herma :(

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvem der bare boede uden naboer. Det bliver sgu en god høst du får dig der.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvem der bare boede uden naboer. Det bliver sgu en god høst du får dig der.

Ja, der er sådanne billeder der får mig seriøse til at overveje at flytte langt ud på landet i sommerhalvåret så jeg kan plante hvad jeg har lyst til, det et lidt svært her på Vesterbro. Men det er ikke lige til at finde noget på Sjælland der er øde nok.

@ Flux: Som altid, inspirerende billeder og smukke velholdte planter!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lidt skud derude fra - Masser af mug, det dejligt.

Lækker sativa!

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Lyserøde pistiller!
Billede
Billede
Billede

Små tætte buds op ad den her cola.
Billede

Bed der lige er kommet i blomst, når ikke at blive færdig! så ved man det til næste år.
Billede
Billede

Busk der snart ikke kan holde sig selv oppe.
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lidt skud derude fra - Masser af mug, det dejligt.
Lækker sativa!

Det er sku næsten for smukt, har får en klump i halsen og må holde mine tåre tilbage. Du kan hjælpe med at ryste den værete dug at om morgenen eller efter regnvejr. Hvis du kan få et nærbillede af din mug kan det være jeg har et trick eller to. Hvis der pludselig kommer natte frost kan der hjælpe med at over dække dem med noget plastik
I kan slet ikke forstille dig hvor meget det rykker i mig for at være med udendørs i næste sæson og skaffe mig noget jord.
Min vindueskarm er ligesom overfyldt....Billede Og den er faktisk blevet værre siden jeg tog billedet :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha, lækker vindueskarm.

Jaa, ved det godt, nu må vi se med det mug - har overvejet en atamol(staves?) opløsning, men synes ikke jeg gider bruge så meget på noget der før eller siden indhenter mig. det kan bare ikke undgåes, kun holdes lidt tilbage.

Moderator
Brugeravatar

Få fjernet alle muginficerede steder, især hvis du vælger at ryste planterne. Ellers vil du bare hjælpe sporespredningen. Held og lykke med at holde det nede. Mug er sku en satan.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]