Agathos Daemon.
du skrev du gerne vil høre fra mig igen!. korrekt jeg er smertepatient så kan ikke smide det helt..
som jeg skrev sidst fik jeg udlever den sidste kasse, på den betingelse jeg kom til læge da de vil se mig, og snakke med mig.! lunten er lugted.! men jeg tror det bliver sundt og godt for mig at der nu skal tages hånd om dette alt om fattene problem.!
som sagt fik jeg 98stk normer a,10mg. så kan slet ikke køre den sædvanlige dosis!. som jeg plejer da dette vil indebære omkring 7-9 oxyc, a 30mg om dagen. så craver stadig en del men de er stille på retur. min næseløber og har problemer med maven, som om den ikke vil stille om till normal igen.
men de sidste 2dage er min energi virkelig blevet boostet!, som den ikke har været i mange år. føler mig direkte lykkelig og bliver helt høj af den følelse!. det er faktisk kommet så vidt jeg ikke har sovet i 2dage, pga sommerfugle i maven over mine glæde. og jeg er solt over at holdt et absulot minimum forbrug i de 10dage. og jeg har ikke været på andre substanser af nogen art.!
men men det lyder sort!, og det er stor. men der jo ingen garanti på man ikke falder i igen

. engang misbruger! altid misbruger!. ens mentalitet er sku blevet indstillet efter det liv men har ført i disse år!
men som Agathos Daemon. oopfordre mig til, smide kortne på bordet og lige en rimelig plan, og vise jeg kan styre det. og så dertil har jeg tænk mig at se om jeg kan komme ned i nogen laver mg igen!.
alt for nu i høre mere efter jeg har været ved lægen!
Mvh FlyHigh2TheSky.
til sidst lidt poeisi jeg skrev i mine lykkelige tanker idag.. Håbet&Drømmen. min sjæls energi, mit hjerteblod fra drømmensflod, håbet holder livet åbent!.