hej psy..
for ca 2 mdr siden lavede jeg et indlæg efter at have røget mig lam, og fik det underligt..
det er ikke holdt op, har været ved lægen som mener jeg har en begyndene depri, så er begyndt på anti deprisiver, og hos psykolog..
jeg går rundt i en konstant "osteklokke" eller "bobbel" hvor jeg ikke bemærker ting omkring mig, er fjern, føler ikke jeg er i min egen krop, føler jeg drømmer, er rundt på gulvet og kan hverken huske eller konsentrere mig.. en MEGET ubehagelig tilstand, som jeg simpelthen ikke aner hvordan jeg kommer ud af..
jeg har undladet at fortælle lægen og psykologen om at det sjovt nok kom dagen efter jeg sidst røg.. af enkelte grunde.. jeg har aldrig haft et misbrug, andet end smøger(jeg har ikke røget hash fast). depri/angst/ocd/psykoser kan hjælpes på vej af hash, men hvis jeg fx har haft en psykose i mere end 1 uge mener jeg at have set en autoriseret læge skrive på nettet, har man IKKE hashpsykose mere.. så tænker jeg at jeg da hellere vil slippe for unødige problemer med forældre bla, for uanset hvordan jeg er havnet i den her tilstand, er jeg i den og kan ikke se hvorfor det skulle være så vigtigt hvordan jeg kom ind i den, men mere hvordan jeg kommer ud

det skal også siges at jeg ikke røg nok til at få nedtur, og jeg har røger nogle gange før, så mit trip var rimelig hæftigt men ikke noget jeg ikke havde prøvet et par gange før

jeg har måske røger hash 10-15 gange i mit liv (ikke 10-15 pinde, men 10-15 gange med måske 2-3 pinde hash/skunk i joints/bong over en hel dag.. ikke at det var sådan hver gang dog!)
NU til mit spørgsmål..
er der nogle der har haft det som mig, der kan fortælle hvordan de kom ud af det? tvivler på det overhovedet er hashens skyld men udelukker det ikke.. det kom fra det ene sekundt til det andet, i starten i "anfald" af nogle timers varighed men efter 1 uges tid har følelsen været konstant, dog med hæftige nedture engang imellem.. det er næsten så slemt jeg ikke kan holde livet ud i perioder..(og ja jeg har snakket selvmord med læge så i behøver ikke bekymre jer!)
hjælp!