Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psy
Her kommer mit problem jeg er næsten lige begyndt igen for 1 måned siden det har så været måske en 0.9 til to mand om eftermiddagen og en 0.3 - 0.4 om aften solo men her for et en uges tid siden begyndte jeg når jeg sad selv og tro at det var placebo jeg kan tage et ekembel her i formiddags da jeg fik det, rullede jeg en 0.35 til mig selv og når jeg så ryger at jeg bange for ikke at blive skæv af den og føler ikke at der kommer nok røg ud når jeg exhaler men når jeg så er færdig med den og jeg begynder at gå ind så bliver jeg sådan godt skæv men det vare kun 1 time også er det kun sådan medium skæv i endnu en time.

mit spørgsmål \/

jeg sider så og tænker at når jeg ryger sammen med nogen føler jeg at jeg bliver mere skæv end når jeg ryger selv, selvom det er samme mængde det ødelægger lidt min ryger at jeg sider og er bange for ikke at blive skæv og hele tiden tro at det er placebo når jeg så endelig bliver skæv jeg sider hele tiden og tjekker for lang jointen er iforhold til før og sådan nogen gode råd??

Medlem

er det toleranse jeg er begyndt at kunne mærke eller får jeg dårligere hash for for en uge siden blev jeg mere ramt end nu og det varede også længere tid

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
det kan da godt være du har fået fat på noget dårligere hash. Tolerance er da også noget der rammer en. Jeg har røget hash i over ti år og er helt sikkert blevet mere tolerant over for det. Nu har jeg et mere afslappet forhold til det, men jeg bliver da stadig ramt. Jeg skal bare holde en dags pause så virker hashen meget kratigere, og så kan man virkelig blive ramt af det. Hash vil altid være mit ynglings rusmiddel.
Venlig hilsen
Martin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Det kan være begge dele + en ting mere. Du siger du føler dig mere skæv i andres selskab og mindre skæv når du er selv. Sådan har jeg det hver gang jeg har røget. Sammen med andre = altid god skævert, men plejer også at blive godt skæv selvom jeg ryger selv.
Jeg vil mene der er forskel på hvornår du ryger.
Hvis jeg ryger en pind kort tid efter jeg er vågnet, så har jeg svært ved at blive ordentlig skæv igen op til 8 timer efter sidste ryger, og så skal der gerne bang, bong eller spand til

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
så bare ryg med dine venner :) - ikke at jeg ikke selv ryger i mit eget selskab, men venner er da at foretrække, så er der også lidt mere styr på hvor meget man ryger ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
det er en god regel at ha, den der med at man ikke ryger alene, hvis man vil undgå at blive for hooked.
venlig hilsen
Martin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]