hej rootmood... jeg syns det er flot du skriver om det her til os her ind, har selv være igennem noget lignen for fler år siden, og jeg kan godt forstå din bekymring vis det er første gang du går igennem hård abstinster, jeg har selv være igennem to behandlinger hvor jeg fik subutek og subuxone.. efter minder heroin misbrug.. og første gang jeg kom i behandling troet jeg seriøs jeg døde af abstinsterne.. husk det går over og du får det bedre.. min oplevelse er af halvdelen af abstinsterne er psykisk..
jeg kan fortælle dig en historie om en pige jeg fulde i behandling første gang... hun havde være på 4g kokain om dagen og 2-3 hvid hero,, og hun gik igennem metadon behandling og over på sub.. desto længer hun kom ned mere og mere bekymre bleve hun og aften før hun skulle af det helt gik hun helt i sort og to afsted fra behandling... det viste mig at det er meget psykisk...
jeg har selv stoppe på 4mg subuxose uden og opleve abstinster som mange andre måske ville havde gjord.. jeg siger ikke at du bare skal tænke på noget ande også får du ikke abstinster.. men der er noget rigtig ved det.. vis du bare går hjemme i den her pariode og keder dig så blever det sgu svært.. fortæl din kæreste om det hele er sikker på hun støtter dig, og du kan jo eventuel tag til na møde hvor jeg er sikker på der er nogen der vil støtte dig os selvom du måske er ny...
men vis det giver dig trykhed af tag til vægtlæge og snakke med dem og måske få noget hjæl så syns jeg bestem du skal gøre det, der er ikke nogen skab i og være blive afhæning af noget.. det kan sgu ske for alle min ven

vh trold,
håber du kan bruge det her til noget...