Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg har indtaget phenibut i tre månender nu og gradvist taget mere for at kompensere for tolerance. I fredags skete der så det at den pakke som jeg havde gået at ventet på blev taget i tolden. Siden lørdag har jeg indtaget det der svare til 15-20 genstande for at fjerne abstinenser.

Onsdag skulle det så gå galt. Jeg havde ikke svare min kæreste og bekymret som hun bliver kom hun hjem til mig. Det hun så skulle finde var livløs kæreste med nedsat respiration. Jeg røg til afgiftning på Svendborg hospital, hvor de famlede lidt i blinde, da det ikke er stof de kender til. Jeg har fået resolid. Da jeg stadig beklagede om abstinenser var der en læge som googlede phenibut kom han frem til at det er en GABA-b agonist og derfor ordinerede han baklofan.

Jeg blev udskrevet i går og jeg fik 18 piller af baklofan og to truxal. Jeg har snakket med misbrug centret og fået et møde på mandag.

Nysgerrig som jeg er, googlede jeg baklofan og så en halverings tid på 1.5 til 4 timer.
Nu er jeg bliver bekymret, for hvis jeg skal klare mig til på mandag med de piller, så kommer abstinenser/uroligheden for abstinenser.

Jeg aner uråd og ved ikke hvad skal gøre. Med sådan et heftigt forbrug, så er jeg bange for at abstinenser de slår mig med en hammer og jeg ikke kan gøre fra eller tid.

Skal jeg tag til vagtlægen og få en recept og tag på apoteket, forhåbentligvis på resolid?
Jeg kan skaffe alopam, skal jeg sikre mig med det?

Medlem

Geografisk sted: hasselager
hej rootmood... jeg syns det er flot du skriver om det her til os her ind, har selv være igennem noget lignen for fler år siden, og jeg kan godt forstå din bekymring vis det er første gang du går igennem hård abstinster, jeg har selv være igennem to behandlinger hvor jeg fik subutek og subuxone.. efter minder heroin misbrug.. og første gang jeg kom i behandling troet jeg seriøs jeg døde af abstinsterne.. husk det går over og du får det bedre.. min oplevelse er af halvdelen af abstinsterne er psykisk..

jeg kan fortælle dig en historie om en pige jeg fulde i behandling første gang... hun havde være på 4g kokain om dagen og 2-3 hvid hero,, og hun gik igennem metadon behandling og over på sub.. desto længer hun kom ned mere og mere bekymre bleve hun og aften før hun skulle af det helt gik hun helt i sort og to afsted fra behandling... det viste mig at det er meget psykisk...

jeg har selv stoppe på 4mg subuxose uden og opleve abstinster som mange andre måske ville havde gjord.. jeg siger ikke at du bare skal tænke på noget ande også får du ikke abstinster.. men der er noget rigtig ved det.. vis du bare går hjemme i den her pariode og keder dig så blever det sgu svært.. fortæl din kæreste om det hele er sikker på hun støtter dig, og du kan jo eventuel tag til na møde hvor jeg er sikker på der er nogen der vil støtte dig os selvom du måske er ny...

men vis det giver dig trykhed af tag til vægtlæge og snakke med dem og måske få noget hjæl så syns jeg bestem du skal gøre det, der er ikke nogen skab i og være blive afhæning af noget.. det kan sgu ske for alle min ven :)

vh trold,

håber du kan bruge det her til noget...:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg kan helt sikkert bruge det til noget. Nu har det ikke været det samme stof, men det med hvordan man skal håndtere sine abstinenser ved ikke at give det for meget opmærksomhed, men stadig have følelse med ens krop og sind.

Jeg håber at du har det godt og ikke skal have det besvær, som et stof misbrug kan give.

Jeg ved ikke om det har gjort mere skal end gavn at jeg har ligget i druk i fire dage, altså med henblik på at jeg ikke skal være abstinens lige så længe.

Medlem

det går sgu nok så har du vel ikke mærke så meget og noget gange kan det være godt og være syg eller noget så det overdøver det ande.. men ja syns bare du skal holde din krop og sind igang og prøve og sige til dig selv, du dør ikke af det og du får det bedre og bedre :) bare tag en dag af gange... held og lykke med dig...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har det faktisk meget bedre i dag. Jeg tror jeg overreageret lidt. Måske når jeg er færdig med min baclofan og er blevet konsulteret med en læge på misbrugs center, så kan jeg klare resten af turen uden medicin.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Grim tur, godt du lyder til at være i bedring.
Hvor høje doser phenibut har du været oppe på? Blev du livløs af abstinenserne, eller havde du taget andet den dag som kunne forklare respirationsdepression?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puha, hvor høj en dosis. hmm.. Jeg tog 8-10 500 mg piller plus jeg havde fået pheniput i dens krystaliserede form, som jeg tog i 0.5 mg ske fulde, minimum 3-4 stk hen af dagen.

Da jeg ikke havde mere af det drak 6-8 halv liters brutalis (7,7% - 2,7-3,2 genstande) og HCA halv liters (9%) Det var morgen, middag, aften og nat. Sådan stod det på, end til fjerde dagen hvor min kæreste kom ned og lagde øret til min mund og kunne høre at der næsten ingen respiration. Det er så der hun slår 112.

Jeg synes det er cool af den læge som uddelte resolid gik på nettet og fandt ud af at resolid ikke påvirker GABA-b som phenibut har størst affinitet til og derfor forslog han at jeg skulle have baclofan.

Det irritere mig bare over halveringstiden er så kort, for når jeg kommer hen på dagen godt kan mærke abstinenserne og fordi at jeg ikke fik mere en 18 piller og jeg skal tag 3 pr. gang, så må jeg gå og kæmpe lidt med det.

Men jeg må vel bare lade være med at være en pussy og håbe på det bedste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kæmp for det, rootmood. Det lyder til du har viljen til det! Og grim oplevelse, men man lærer heldigvis altid.. God bedring!

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

gå kamp og vis du gerne vil være helt clean og ikke er en af dem der tror det er en kult så kan jeg kun anbefale na det er en go støtte i starten og der er møder fler gange om dagen i kbh og omegen ved jeg...

husk og gør det så lille i dit hoved så muligt, lad det ikke abstinsterne fylde mere end de gør...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Wow, noget så sjælen som en læge der ikke tror han ved alt, der var du heldig! Har aldrig hørt om Baclofen før, smart træk af Dr.
Benzo abstinenser er ikke noget at spøge med, de er meget utilregnelige. Man kan ikke være sikker på hvornår de kommer og hvor slemme de bliver. Ikke som f.eks opiater abstinenser som man næsten kan stille sit ur efter.
Det er godt at der er nogen der lige kigger dig over skuldren det næste stykke tid, der lyder som om du var ved at gå lidt selvsving :wink:

Jeg ved ikke om du kom til "The main danger of recreational use is high risk of overdose, as the substance takes few hours to onset during which the user may take more baclofen thinking that he or she did not consume enough" i Wiki men det er vær at tage højde for!

Pas på dig selv!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for de støttende ord. Det var nok for tidligt at sige til at jeg er kommet oven på, men i stedet for at tage 6 baclofen i dag, så vil jeg nøjes med at tag 3, også se hvordan det kommer til at blive.

I nat der sov jeg igennem uden troxal og jeg er ventede med at tag til baclofen til her efter middag. Så må vi se hvordan det ser ud når aften kommer, om der skal en halv troxal til.

Som du nævner, bindegal, så har de et langt onset og jeg sad også og trippede lidt på de skulle virke da jeg spillede 500 med min kæreste, men nu virker de og jeg har det fint.

Min kæreste sagde noget interessant, hun sagde, at nu når jeg er vant til at støtte mig op at piller, så kan det måske være noget psykosomatisk, at jeg tror jeg får abstinenser når jeg ikke tager nogle piller. For det var nemlig meningen at jeg slet ikke ville tag nogen i dag, men til sidst kunne jeg ikke holde uroen ud i maven og jeg kunne ikke tænke klart når jeg skulle føre en samtale, så jeg besluttede mig for det måtte være abstinenserne som var på vej og derfor tog jeg så mine 3 baclofen.

Medlem

det jo os det jeg har prøve på og sige det er psykisk det meste... :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det er også rigtig Trold, jeg er vidst bare lidt langsom på aftrækkeren. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meget er psykisk men det kan godt give sig til kende fysisk. Hvis jeg glemmer at tage mit metadon kan jeg gå op til eftermiddagen før jeg jeg begynder at have nogle gener. Hvis jeg ved jeg ikke har noget, er jeg fysisk dårlig fra morgenen af med svedeture, dårlig mave, snot næse, uro og hvad der ellers følger med :)
Men du lyder til at klare den fin og det er et godt trick at kun tage det man absolut skal ha' for at være rask. Det betyder du stopper på den mindst mulige dosis hvilket naturligvis gør det hele lettere ( lig' mærke til jeg skrev lettere, ikke let!)
Pas på dig selv!

Medlem

krop og sjæl er jo forbunde den ene virker ikke uden den ande.. og det jo lige som når man ser noget uhyggeligt,, det jo følelserne der påvirker vores krop fysisk ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, nu har jeg gået hele dagen uden at have skulle dosere igen, præcis med den tanke at hvis jeg skulle få det dårligt, så har jeg pillerne. Jeg skal til en misbrugskonsulent i morgen klokken 10 og her vil jeg høre om jeg kan have nogle piller liggende, som tryghed, men stadig trappe ud af dem i løbet af denne uge. Mit mål er at være ude af dem inden næste weekend og hvis de har tillid til mig, så vil jeg synes det er den bedste løsning.

Jeg har også en dejlig kæreste som støtter mig hele vejen og vi har aftalt at hvis de går med til det så skal pillerne ligge ved hende så hun holder styr på at der ikke bliver misbrugt nogen af dem.

Medlem

det lyder sgu godt min ven,, bare være ærlig hele vejen igennem og tro på dig selv, :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så har jeg været til mit første misbrugs møde. Her fik vi lavet en gennemgang om mit bekendtskab med stoffer, hvad har jeg prøvet og hvad har jeg haft et længervarene (mis)forbrug af. Vi snakkede om hvordan min opvækst har været fra barns ben af og hvad der kunne have udløst min trang til at misbruge beroligende stoffer. Phenibut er ikke det første stof som er blevet misbrugt, jeg har også været det igennem med GBL. Jeg fik akupunktur i 30 minutter og i mens konsulterede damen som jeg er knyttet til min praktiserende læge og sagt god for at jeg godt kunne få en recept på baclofen. Så nu har jeg fået 56 x 10 mg af dem og skal til møde igen på onsdag. Så det går fremad. :)

Dedikeret medlem

Super godt at høre.

Medlem

godt og hører, og dejligt du er ærlig det er man nød til i sådan en situation..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]