Mange tak for de rosende ord, dejligt at få lidt feedback, og jeg skal nok opdatere et par gange inden høst og lægge tør-vægt op til den tid.
Spottet er superlækkert - sidste år groede jeg også der men i år er spottet flyttet 5 m til den ene side pga der er mere åbent, og så er det lavet større.
Jorden er der intet lavet ved, det er simpelthen jorden der var på spottet. Alle royal dane står i jord blandet op med knap 1 ton flis - flisen lå på spottet, og så fik vi en sjov ide om at grave det i jorden og prøve at gro i det - virker helt fint!
Smukt! De er sativa får mig helt lyst til at flytte på landet til næste år, og jeg ryger stort set ikke mere! Men bare for at være i selvskab af så smukke langhåret damer en hel sommer og så smage en joint eller to efter høst! Suk, der er fordele ved at bo her midt i kbh, men der er også ulemper...
Jeg tager mig den frihed og genbruger et par af dine billeder. Er en eller begge af disse skønheder af Royal Dane sælgten?
Respekt for dit Projekt

Ja, var også sindssygt imponeret over de tidligt blomstrende sativa'er der i Royal dane mixet, de er simpelthen SUPER lækre, og hvis jeg kunne lave frø på dem ville jeg, men har desværre revet hannerne op for lang tid siden.
Og ja, begge de to er royal dane
Det ser godt nok dejligt og konsistent sundt ud Flux., nice one!

og det spot er da også ganske misundelsesværdigt

Regner du med at få Lemon Haze færdig udendørs eller har du en plan b?
Ingen plan B - De er dog gået i blomst nu, så er ret overbevist om at de skal nok nå det. de kommer ihvertfald til at stå til de er færdige, eller lide den naturlige død