Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

I hader mig sikkert for at spørge, men synes ikke jeg har kunnet finde et endegyldigt svar så nu spørger jeg alligevel:

Er 5/6-APB blevet gjort ulovligt med den nye lovgivning osv. ? Kunne meget godt tænke mig at prøve dem da det lyder som en rigtig nice og interessant rus :)

Mvh, og god fredag aften til psy !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg tror desværre, ja, at de ville indgå under phenethylamingruppen...

Medlem
Brugeravatar

Damn, hvor nedtur seriøst :/

Er det fuldstændig snot dumt at bestille en lille mængde hjem? Hvis man har en VPN kørende kan det vel ikke bevises det er mig selv der har bestilt det ? :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bestiller du indenfor EU er risikoen lille, men risikoen er tilstedeværende!

Husk forresten også at finde en legit 6-APB vendor, der er vanvittig meget fake i omløb. Så vidt jeg ved, er der kun 6-8 vendorer inden for EU der sælger det rigtige 6-APB.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Finde en legit vendor? Ved godt man ikke må snakke vendors herinde, men det er vel mere eller mindre roulette når man bestille fra en af dem mange sider..

Der er selvfølgelig nogle af dem der ser mere overbevisende ud end andre, men føler mig slet ikke sikker på nogle af dem...

Site Webmaster
Brugeravatar

Finde en legit vendor? Ved godt man ikke må snakke vendors herinde, men det er vel mere eller mindre roulette når man bestille fra en af dem mange sider..

Der er selvfølgelig nogle af dem der ser mere overbevisende ud end andre, men føler mig slet ikke sikker på nogle af dem...

Du kan bla. benytte https://safeorscam.com/

Der er ingen links til vendors på siden, men hvis du kender URL på en vendor, kan du taste den ind og se folks kommentarer omkring vendoren.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror desværre, ja, at de ville indgå under phenethylamingruppen...

Vil du argumentere for din påstand?

Fra bekendtgørelsen:
Dette er gældende uanset om den kemiske forbindelse er yderligere ringsubstitueret med en eller flere monovalente grupper (R3)n.

R3 = en eller flere alkyl-, alkoxy-, alkandiylbis(oxy)- eller halogensubstituenter og eventuelt yderligere et antal monovalente substituenter.

Jeg kan ikke se at benzofuraner, med en isopropyl amin substituent på, falder under overstående.
Eller hvad?

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=142729

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Min begrundelse for at jeg TROR den falder i phenethylamin-gruppen, er at jeg kan se phenethylamin-skelettet i 5/6-APB.
EDIT: "Dette er gældende uanset om den kemiske forbindelse er yderligere ringsubstitueret med en eller flere monovalente grupper (R3)n."

Er 5/6-APB ikke lige netop ringsubstituerede?? - Edit slut

Jeg kan sagtens tage fejl.. Mener du, onkel fister, at de ville gå uden om analoglovgivningen(indtil videre)?
For hvis du har ret, gør analoglovgivningnen det vel i så fald lettere at tilføje 5/6-APB's substituenter til phenethylamin-gruppens afsnit.

Jeg har ikke særligt stor kemisk viden skal jeg være ærlig at indrømme.

onkel fister, kunne du ikke være rar at byde ind i denne tråd? Det lader til du har lidt viden om sagerne :)
viewtopic.php?f=73&t=41275

Medlem
Brugeravatar

Har lige bestilt siphon og N2O patroner til en rigtig fornuftigt pris + en god portion GHB :) Men bestiller også noget 5/6-APB hvis det er lovligt... Så er der fandema dømt sommerhygge :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Kan godt se min sidste formulering var lidt uheldig.. det er selvfølgelig kun N2O'en jeg har købt på nettet, GHB'en er fra min sædvanlige kontakt IRL.. Sorry for forvirringen drengene !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Kan godt se min sidste formulering var lidt uheldig.. det er selvfølgelig kun N2O'en jeg har købt på nettet, GHB'en er fra min sædvanlige kontakt IRL.. Sorry for forvirringen drengene !

Undskyldning godtaget.

Medlem
Brugeravatar

TY Halose :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]