Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Er rimelig ny på psy, så ved ikke om dette er en repost - however til alle newbees (som mig selv) der gerne vil have en detaljeret gennemgang af "how2grow" i levende billeder er denne video fantastisk - http://www.youtube.com/watch?v=mxV7n8vz ... re=mh_lolz
til de erfarende vil jeg lige spørge - der siges i videoen er at man kan høste op til 1pund (½kilo) bud pr 1000watt hps hvis du gror i jord og 2 pund pr 1000watt hvis du gror med hydro! kan det virkelig passe at man ikke kan komme op på mere yield end et pund pr 1000watt hvis man gror i jord ? jeg mener bare at have læst flere gange at man kan regne med 1g pr. watt. hvad mener psy om dette ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
det afhænger af medium, gødning udnyttelsen af lyset, temperatur og genetik. og mange andre faktorer så det er svært at afgøre hvor stort udbyttet er da det er forskelligt afhængigt af dit setup. umiddelbart lyder det meget rigtigt at du kan opnå det dobbelte udbytte ved hydroponic hvis du har den optimale opsætning.

Tjek den her video her viser de en i hydro, og en i jord gennem hele plantens cyklus og viser også udbytte.

http://www.growhd.tv/video/The-Cheese-grow-video/3bff77d7618710a43dc6d441f7cc9b43

Junior medlem
Brugeravatar

:D Mega fed video, mange tak

Junior medlem

når man har plukket den kan den så vokse igen? jeg ved intet om det så det kan godt være at jeg spørger dumt. :?:

Moderator
Brugeravatar

@smokeking
Du kan skære næsten alle buds og veggetation af planten, lade små buds og lidt blade være tilbage, evt. beskære rodmassen og plante om, for at sætte lysintervallet på mellem 18-24 timers lys i døgnet. Med lidt held vil den skyde ny veggetation op ad skudene, det hedder at revegge, så den kan vokse sig større og sættes i blomst på ny.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]