Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy...
Er helt ny herinde, og jeg har lige et hurtigt spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan finde svar på.
Overvejer en DA kube vaporizer, da jeg helst ikke vil ryge tobak.
Men kan man godt bare bruge hash? Skal det nolles eller i klump?

- håber i tager godt i mod mig, UDEN negative svar..

Mvh.
Philip

Junior medlem

Og ret gerne på mig hvis jeg tager fejl af noget.

Grundet valget af da kube, er jeg godt vil være med når vennerne lige ryger en pind.

- overvejer også at købe pibe og ryge rent hash, ved sku ikke rigtig, hvad der giver bedst effekt?

Medlem

du kan bruge en vaporizer til hash, men du bliver skuffet tror jeg. den er bedst egnet til skunk og pot. men du kan godt bare have det i en klump, da det nok skal blive varmet nok op, og så holder det jo også i et stykke tid.

Junior medlem

Lader bare være så ;)
Det er også mange penge og investere i det jo

Dedikeret medlem

Det ligner et godt produkt, og sammenlignet med de dyrere vapes (2000 - 4000kr) er 85$ (hvad jeg lige så den til) jo ikke noget vildt, men som Mikael skriver, fungerer hash generelt dårligt i en vaporizer - og jeg tror slet ikke det vil fungerer i en vaporizer som Da Kube.

Så vidt jeg forstår det, overvejer du dette produkt fordi du kan vaporize'e mens dine venner ryger, og til det formål tror jeg at en vaporizer som Da Kube er rigtig god.

Junior medlem

Lige præcis, fordi den er transportabel!

- hvordan er det at ryge glas? (hedder Det ikke det?) Bliver man skæv af det?

Dedikeret medlem

Du skulle hellere købe en lille glas pibe til at ryge ren hash på, hvis det endeligt skulle være. Jeg bryder mig dog ikke om røgen fra ren hash, og overgiver mig til at ryge en joint hvis jeg har lyst til hash fremfor grønt.

Men for at besvare spørgsmålet, så ja, man kan blive skæv af at ryge glas. En glas pibe er bare lettere at have med at gøre end glas, sugerør og tegnestift, efter min mening. Men som sagt, foretrækker jeg klart en vaporizer eller joint over ren hash - hvilket dog kan komme lidt ud på smag og behag. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke så meget om vaporizer's men jeg ved der blevet kastet en masse penge ind i reklame for Da kube, hvilket ikke er det samme som at den ikke er et godt produkt. Jeg brugte i mange år en Kiseru til at ryge ren hash på, til jeg gav den væk uden at vide hvad det var og hvad den var vær :cry: Men det er muligt af finde ligene piber lige fra onehitters (ingen grund til at købe noget dyrt og fancy, hvis det ikke ligefrem er din stil) til piber lavet af et bambus rør med et lille lerhoved.
Små metal piber har det med at blive meget varme, hvilket får dem til at smage grimt og det er svært at få den varme røg ned.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]