Kenneth4333 - Hvis jeg var dig, ville jeg vente til jeg flyttede hjemmefra tror jeg...
Det virker på mig som om dine forældres indstilling og mening ikke kan rykkes på og det ville også være dumt at prøve på synes jeg, da det sikkert er umuligt.
Jeg kunne forestille mig at 1 af grundene til at min mor har accepteret det i den grad som hun har gjort, er fordi TING er farlige.. Vi alle tager en risiko hver gang vi står ud af sengen eller trækker vejret for den sags skyld.. Alt har en risiko, noget mere end andet naturligvis. Hvis man er bekendt med denne risiko og vælger at tage den, samt tager sig nogle forholdregler for at minimere risikoen, så er det at ryge hash - et valg, ligesom det er et valg at stå ud af sengen om morgen..
Vælger du at gå ud af døren og ud på vejen, risikerer du også at blive kørt ned eller få en flyvemaskine i hovedet og dø - langt de fleste af os er bekendt med at der er risici ved alting, 'aight

Så sort/hvidt kan det selvfølgelig ikke helt gøres op da hash er en del mere vanedannende end at stå ud af sengen om morgenen og dem der ryger hash eller har gjort, ved sikkert også at det KAN være med til at gøre det sværere at komme ud af sengen

Det nemmeste i din situation tror jeg ville være at prøve at acceptere at du ikke kan ændre deres mening om tingene og derfor lade være at prøve.. Hvis du vælger at fortælle dem det, så held & lykke

//blazR