Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skunk vs Hash
Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Yaw...

Jeg er skiftet fra at ryge hash til at ryge skunk for godt og vel et år siden nu. Og jeg må sgu indrømme at livet som cannabis(mis)bruger er blevet en del lettere. Ja, jeg kan næsten kun sige positive ting om skunken: Rusen er mere potent (du kommer højere op), man kommer ovenpå igen efter et par timer (næsten sober), man er ikke lige så hashtung i kroppen dagen efter, man bliver mere liderlig, det er muligt at være mere aktiv (fx er det muligt at motionere selvom man har røget i løbet af dagen), man falder ikke lige så let ud af en samtale, man får ikke nedern på over sit forbrug eller misbrug som det kan være tilfældet med hash og det er generelt bare sjovere på skunken. Hvis jeg skulle nævne nogle dårlige ting så synes jeg at korttidshukommelsen lige ryger et hak længere i kælderen...

Nogen der er med mig?

:peace:

/Dega

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg er 100% med dig i den vogn. Dog har jeg venner som har det modsat af "os". Ryger de skunk er de ikke særlig funktionsdygtige, men står den på hash kan de klare en del ting snildt.^

Kan godt ryge hash men foretrækker helt klart skunk.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Jeg kan også godt li' at ryge hash, men det irriterer mig at der skal en fuld nats søvn til før man er nogenlunde ovenpå og at man generelt ikke kan ryge lige så meget som hvis man ryger skunk. Mine lunger bliver som 2 blylodder at bære rundt på hvis jeg har røget meget hash. :joint:

Junior medlem
Brugeravatar

100% med dig! Men hash er stadig utrolig godt, afhængig hvor god kvaliteten er :joint:

Medlem
Brugeravatar

Jeg foretrækker hash frem for skunk, men en god kvali skunk kan også være virkelig rart engang imellem.. Det med at du skulle blive mere skæv af skunken, og mere liderlig, tror jeg bare har noget at gøre med at din skunk kvali er højere end hash kvali, men kan godt følge dig med det andet (udover det med at have nedern på, tror ikke der ville være forskel for mig om hvilken slags urt jeg ryger der), men jeg kan netop godt lide at det vare lidt længere tid :mrgreen:

Junior medlem

SKunK>Hash

100procent skunk =D

Junior medlem

Jeg syntes selv at hash det smager meget bedre end skunk :) Men jeg bliver heller ikke så skæv, på skunk.. PEace out brothers!

Junior medlem

Det er også rigtig sjovt at blande de to. En god troldmand har alle gode egenskaber fra både hashen og skunken. Altså jeg er rimlig godt kørende lige nu... ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hopper også med på skunk/pot vognen :D

-John Rooney.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
det hash jeg har lavet af det skunk jeg har dyrket har virket som skunken (sjovt nok) bare mere potent (og det er vel egentlig kun fordi at massen af trichomes er større på... et mindre sted :D ? ) derved kan man nøjes med at ryge mindre. Jeg kan nu lide lidt af hvert ? kommer an på hvad jeg er i humør til, og den der med at skunk smager dårligere hopper jeg ikke med på, en ordenlig curring kan gøre meget og den måde at skunken bliver opbevaret på (diverse steder host) er ikke noget at klappe i hænderne for.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]