Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Medlem

Kan grunden til mine symptomer er blevet værre være, at jeg blev syg oveni? Gik fra st have det mærkeligt ca 2 timer om dagen til at have det hele tiden nu her da jeg også blev syg.. Tænker om det er fordi jeg næsten ikke har spist, og bare har ligget ned samtidig med jeg så har haft riiigeligt tid til at spekulere over min situation? Lige det modsatte af hvad i har forslået (:

Dedikeret medlem

Skunkoverklumb skrev:
Tænker om det er fordi jeg næsten ikke har spist, og bare har ligget ned samtidig med jeg så har haft riiigeligt tid til at spekulere over min situation? Lige det modsatte af hvad i har forslået (:

Ja, det tror jeg at du har ret i. :P

Det er også klart du skulle blive syg, når du stresser dig selv på den måde. Du stopper næringsindtag, fysisk aktivitet og en seriøst gang stress-hormoner (kortisol) skruer ned for immunsystemet.

Iøvrigt synes jeg du skulle slippe PC'en/tablet'en/telefonen for nu og komme ud med din familie. Du får intet ud af sidde og prøve at efter-rationaliserer den her slags situationer, hvor det hele lader til at have være psykologisk. :)

Medlem

Hmm var ellers helt sikker på jeg havde svaret.. Nå..
Jeg ligger ned i sengen fordi jeg bliver svimmel og får et 'anfald' hvis jeg står op, også lidt hvis jeg sidder ned men ikke så slemt.. Har det endda også når jeg ligger ned men det er i liggende tilstand jeg har det bedst, så hvad skade gør det om jeg ligger med mobilen eller ej?(:

Medlem

Endnu en knejt der røg sig ordenlig skæv og tror han har psykose nu:P

Medlem

Mayne skrev:
Endnu en knejt der røg sig ordenlig skæv og tror han har psykose nu:P

:roll: Og dine kommentarer må da siges at være til stor hjælp for dem........

Edit: Hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktivt i forbindelse med tråden, så lad venligst vær med at skrive noget.
Der er et forum der hedder 'Offtopic'. Det regnes for useriøst. Jeg tror dine indlæg vil finde sig godt tilrette derinde, hvis de har samme format som dem du har postet for nyligt.

Medlem

Er det virkelig en så normal (useriøs, ufarlig, helt normal) situation jeg er i, hvor chancen for psykose eller andre men er så minimal man kan tage det så useriøst? I så fald er jeg da en tand mere lettet..
Hvor længe kan jeg forvente at være bims i bolden? Ved godt i ikke kan give præcise svar, men det ville nok berolige mig lidt bare ag vide nogenlunde hvad jeg arbejder med..(:

Medlem

Skunkoverklumb skrev:
Er det virkelig en så normal (useriøs, ufarlig, helt normal) situation jeg er i, hvor chancen for psykose eller andre men er så minimal man kan tage det så useriøst? I så fald er jeg da en tand mere lettet..
Hvor længe kan jeg forvente at være bims i bolden? Ved godt i ikke kan give præcise svar, men det ville nok berolige mig lidt bare ag vide nogenlunde hvad jeg arbejder med..(:

Det er jo svært for os at sige. Du har nok være syg oveni, som du selv sagde.
Jeg ved ikke hvor lang tid det vil tage, men hvis du lægger på sofaen med din mobil/computer i for mange timer om dagen, og ikke får rørt dig eller kommer udenfor osv. osv, så kan der gå et godt stykke tid. Så kom ud og nyd ferien lidt som Randomname skriver!

Medlem

Jamen snakker vi 1 dag, 1 år?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø
Så længe du går og siger til dig selv "jeg har psykose, jeg har psykose", så kan det godt tage lang tid. Men opsøg nogle ægte glæder, vær nær med folk du kan lide, løb ture, spis appelsiner. Hvis jeg eller nogen anden giver dig et tidsestimat, så vil du bare gå og tælle dage ned mens du stadig bliver ved med at fortælle dig selv, at du er syg. Uholdbart.

Altså, nyd livet, opsøg ægte glæder, læg alkohol og hash på hylden lidt, nyd solen, og husk at sove om natten og være vågen om dagen.

Medlem

Ok, men går det lidt isog selv over tid eller vågner jeg bare en morgen og bom, væk? ( som det kom )

Medlem
Brugeravatar

Det går i sig selv, min ven. Hvor hurtigt eller pludseligt kan jeg ikke fortælle dig, men første skridt er at tage den med ro og gøre ting, som man kan lide.

Medlem

Men hvis jeg skal være helt ærlig skal den jer ferie bare overståes, har de sidste par år ikke brydet mig om chada ferier så kan sku nok ikke opsøge 'ægte glæder' hernede da det for mig indebære at køre race(lidt svært her nede) være sammen med venner og spille computer.. Er heller ikke stor fan af sol og svømning osv.. Så glæder mig skam til at komme hjem, hvor samme dag jeg kommer hjem holder min rigtig gode ven LAN så vil meget gerne være frisk!(:

Medlem
Brugeravatar

Det lyder virkeligt fedt. Glæd dig til det! Spiser du sundt?

Medlem

Ikke rigtigt nej.. Cola og chips fordi jeg var syg, så skulle have noget sukker og salt, men er så småt begyndt at spise brød osv (:

Medlem
Brugeravatar

Jeg har, som sagt, gode erfaringer med frisk frugt og masser af vand.

Medlem

Er skam taget op til overvejelse (: sidder ligenu med et glad vand og en skål frugt.. Kan man stadig godt spise 'normalt' (nok usundt i mit tilfælde hehe) til de normale måltider?

Medlem

jeg tror også bare at du lidt hypokonder agtigt, ikke for at sige at du er det! men vi mennesker har en tildens til, at hvis vi ved hvad der kan ske, så tror vi at vi at opleve det. hjerne er en sjov mekanisme på det punkt. jeg tror personligt at du har troet så meget på, at den joint du røg, var så skadelig for dig, at du er blevet syg. man har hørt om det før. og at du så siger at du har læst om andre der har haft samme symptomer som dig, har fået en psykose, så er din hjerne blevet overbevist om at det er du også ved at få, derfor dit panikanfald. læg dig ned, og tænk på din vejr trækning. bare: ind og ud, ind og ud. bare bliv ved med det, og så skal du nok slappe af bagefter.

jeg vil foreslå dig at spise sundt.

Junior medlem
Brugeravatar

Er du sikker på det ikke var opium?

Mit bedste bud: Du er syg, mangler væske og vitaminer, og frisk luft. Oveni har du kraftig angst.

Op og stå, ud og gå.

Medlem

Det er nu halvanden uge siden og føler ingen forbedring.. Anede ikke man kunne have det sådan her, så fremprovokerede intet da jeg fik det ved at tænke på det.. Har drukket en del vand og fået spist en del, men det hjælper ikke rigtigt.. Prøver at gå ned på hotellets bufe til aftensmad, men efter at have været halvt oppe hele dagen er jeg helt slidt, og drømmefølelsen er konstant igen..

Medlem

Opium?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]