philip fry* jeg fik et hjælpsomt svar flere dage efter at jeg havde lavet den tråd, hvor jeg stod med et akut problem, det siger næsten sig selv, at det der, ikke var så akut mere. og kald du mig bare nærtagende når jeg mener mit første svar ikke var venligt,- for det mener jeg ikke det var. det var et tarveligt svar, til en ny profil der bad om hjælp, profilen kunne i det mindste ha skrevet velkommen til sidst,først senere tog jeg en kold tyrker, og fik nogen søde ord med på vejen. anyway så er det ikke kun mig selv jeg hentyder til, som jeg skrev, så synes jeg generelt at der blir taget dårligt imod nye profiler.
altså.. lyt til hvad folk siger, tænk ikke om deres "tone" er høflig eller uhøflig.. jeg har da selv fået svar, hvor folk mener jeg ligefrem er sindsyg, men hey, det er mit liv altså for kort til at tage sig af, bare læs op på det stof du er forvirret omkring, og find ud af om spørgsmålet allerede er stillet, for det har jeg nemlig lagt mærke til: mange nye brugere, finder ikke ud af om der er et spørgsmål som deres, eller minder om det, de går ofte bare ind og skriver en ny tråd, selvom der kan være flere 100 tråde med samme spørgsmål. der vil jeg så sige at jeg godt kan forstå de ældre brugere, bliver træt af at folk ikke bruger søgefeltet.
til trådstarter. synes du skal prøve at læse om hvad RC betyder, det betyder at det er et stof der er på
forsøgsbasis altså et stof man stadig undersøger. og hvis man stadig undersøger et stof, som er nyt, så nej, så kan du sku ikke forvente et svar. når du tager et RC så er det på egen kappe mester, hvilket betyder: lad være!
og lad være med at sige til folk herinde at de ikke har nogen viden, lad vær med at spørg efter hjælp, og så svine folk til fordi at du ikke kan få det svar du leder efter. jeg vil ikke være uhøflig her, men så synes jeg at du skal tage at pisse et andet sted hen (undskyld mit fransk) DU har taget et valg der hedder at sætte dit liv og sundhed på spil ved at tage et RC. hvis du brokker dig over at folk faktisk prøver at komme med en forklaring på hvorfor at du ikke kan finde svar på dit spørgsmål. så kan jeg så sige at jeg synes de har besvaret dem meget sødt! de kunne jo også have sagt, du tog et RC det var dit eget valg, held og lykke med det.. men nej! for folk herinde prøver faktisk at hjælpe hinanden!
Peace!