Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Mit bud er dit Acetylcholin niveau er for lavt i forhold til noradrenalinen. Dette er baseret ud på du selv nævner noradrenalin, så går ud fra du kender eller har læst om symtomer du kan bekræfte.
Har selv prøvet noget noget der kunne minde en smule om det.
Acetylcholin sørger for videregivelsen af nerveimpulser til mange signaler mellem motoriske nervefibre og muskler
Det kan give kramper i muskler svimmelhed og tørhed i munden.
Ved ikke om dette kan give dig noget.
Jeg havde nok søgt læge ;)

Medlem

Tråden er vidst kørt lidt af sporet fra trådstarters spørgsmål :offtopic: :)

Der er forskellige årsager til folk opsøger psychedelia, nogle gør det for at søge information om bestemte stoffer, og stiller sprøgsmål for at lære hvordan man fornuftigt håndterer dem, og for at undgå det går galt, de bliver altid taget godt imod. Så er der dem som først opsøger psychedelia når det er gået galt (som der desværre er en del af efterhånden), pga. misbrug og ufornuftig omgang med stoffer, så synes jeg det er helt fair at pointere brugeren selv har handlet dumt, og er helt selv er skyld i det, udover det burde disse brugere nok søge læge i stedet.

I den her tråd er det trådstarter som ret hurtigt starter en dårlig tone ved at kalde de andre brugere inkompetente, det er klart der ikke er nogle brugere som kan komme med en konkret kompetent svar mht. et stof så nyt som 5-IT, du skal ikke forvente der pludselig kommer en forbi med flere års forskning indenfor 5-IT, og kender de præcise bivirkninger ved overforbrug, for det er der ingen der ved. Du burde nok også have søgt information omkring stoffet inden du begyndte at misbruge det, men det er jo altid nemt at være Captain Hindsight ;)
Hvis du er utilfreds med de svar du får på psychedelia må du prøve drugs-forum, eller bluelight, men tonen der er ikke meget anderledes.

Medlem
Brugeravatar

jeg synes ihvertfald ikk det er et godt signal at sende, man bør ta lige imod alle-- og virkelig, man dør ikke af at være venlig.

Medlem

Tråden kører gerne i den tone folk har startet den ud med. I denne tråd startede trådstarter med at være dumsmart,og det er bare ikke et godt udgangspunkt. Folk på psy er ikke altvidende orakler, og især denne bemærkning er med til at gøre tonen negativ:

Men man ved vel hvad det er (dopamin, serotonin, noradrenalin) som giver lignende bivirkninger ved amfetamin eller MDMA. Hvis ikke i ved det er det et rookie-site.... :) Eller i hvert fald ikke-kompetente-profiler som er på psychedelia ;) Men så må jeg jo spørge min læge!

Edit
La mig lige omformulere det... -Der må være nogen som har overforbugt MDMA eller amfetamin eller kender nogle som har. Nogle kyndige stofmisbrugere eller en kyndig læge må da læse med.?

Det ved man jo netop ikke, da det ikke er en helt normal bivirkning (Jeg har ihvertfald ikke hørt om den før).

Man kan heller ikke forvente at man bare kan fylde sig med RC og når det så går galt, smutter man bare ind på psy, og får en mirakel-kur der får det til at stoppe igen!

Hvis folk viser at de selv har søgt information, har prøvet at sætte sig lidt ind i tingene, og iøvrigt giver udtryk for at de enten har forsøgt at være fornuftige, eller at de godt ved de ikke har været særligt smarte, plejer tonen at være okay (synes jeg), men en type der kommer med denne type bemærkning, har ikke fortjent et ordentligt svar efter min mening.

Og at "S" så mener at man burde være bedre til at byde folk velkommen: Vi er altså ikke en eller anden lille hyggelig kaffeklub, som kommer her for at nyde hinandens selskab. Vi er her for at dele vores viden, og tilegne os noget ny viden.

Just my 2-cents

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstår det ikke rigtigt.. Hvordan får man sig selv til at misbruge et så nyt research kemikalie så grumt? Ærlig talt, har jeg ikke en skid respekt over for sådan noget. Hvis du frygter for dit helbred, så tag dog til læge. Og hvis du er så smart som du selv får det til at lyde, hvorfor undersøger du det ikke selv? Hvis du har sat dig ind i tingene, ville du også vide at der ikke findes nogen dokumenteret effekt og bivirkninger for 5-it. At komme herind med sådan en attitude, er lige en tak for barnligt. :lol:

Junior medlem

Geografisk sted: Usa
Fuck hvor er folk blevet arrogante herinde :roll: hvis du ikke har noget fornuftigt eller relevant at skrive så lad dog vær !

Jeg kom faktisk her ind for at spørge om det samme har i de sidste par uger brugt en del 6-apb og 5-it (fuck det sparker røv !)

Men efter den sidste tur (her i weekenden) har jeg og mine venner fået samme symptomer: små "stød" rundt omkring i kroppen svimmelhed osv. det plejer at gå væk men nu er det onsdag og kan stadig mærke det :S

Det der med Acetylcholin lyder meget savnsynligt hvad kan man gøre for at få niveauet op på normal ?

//Jesperkt

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fuck hvor er folk blevet arrogante herinde :roll: hvis du ikke har noget fornuftigt eller relevant at skrive så lad dog vær !

Jeg kom faktisk her ind for at spørge om det samme har i de sidste par uger brugt en del 6-apb og 5-it (fuck det sparker røv !)

Men efter den sidste tur (her i weekenden) har jeg og mine venner fået samme symptomer: små "stød" rundt omkring i kroppen svimmelhed osv. det plejer at gå væk men nu er det onsdag og kan stadig mærke det :S

Det der med Acetylcholin lyder meget savnsynligt hvad kan man gøre for at få niveauet op på normal ?

//Jesperkt

Hvad er mest arrogant? At fyre groteske mængder af RC's i kraniet over en periode, for derefter at brase ind på et SERIØST forum om HR og sige at man har skedet højt og flot på HR og at man nu forventer at folk har ekspertise i noget som INGEN har forsket i - ELLER - at svare den vedkommende med en reprimande om at tage sig sammen og lade være med at fylde så store mængder ukendt stof i bærret...?

Lad os bare gemme den diskussion og konkludere at i ligger som i har redt. Hvis dit acetylcholinniveau er lavt som følge af overforbrug af 5-IT eller 6-APB, så er den nærliggende løsning selvfølgelig at stoppe. Men da ingen kan vide det, er man bedst tjent med at tage til lægen - er der flere ting du skal have skåret ud i pap?

Junior medlem

Geografisk sted: Usa

//Jesperkt

Hvad er mest arrogant? At fyre groteske mængder af RC's i kraniet over en periode, for derefter at brase ind på et SERIØST forum om HR og sige at man har skedet højt og flot på HR og at man nu forventer at folk har ekspertise i noget som INGEN har forsket i - ELLER - at svare den vedkommende med en reprimande om at tage sig sammen og lade være med at fylde så store mængder ukendt stof i bærret...?

Lad os bare gemme den diskussion og konkludere at i ligger som i har redt. Hvis dit acetylcholinniveau er lavt som følge af overforbrug af 5-IT eller 6-APB, så er den nærliggende løsning selvfølgelig at stoppe. Men da ingen kan vide det, er man bedst tjent med at tage til lægen - er der flere ting du skal have skåret ud i pap?

:offtopic:
Du bidrager intet til dette emne ? Tror du ikke folk er klar over det er dumt at tage et u testet nyt kemikalie ?

Det er jo ligesom lidt for sent og gøre noget ved det nu skaden er sket jeg vil bare gerne vide hvad jeg kan gøre for at få de her bivirkninger væk.

Hvis du ikke vil hjælpe folk som har gjort noget dumt eller uansvarligt hvad gavn gør du så, hvem har brug for hjælp hvis de følger reglerne.

Folk herinde plejede at være hjælpsomme men det eneste man får nu er "Fuck dig din idiot du kan bare lade være med at tage stoffer "

Jeg vil bare gerne vide om andre folk har haft samme effekter efter brug af 6-APB eller 5-it og hvad man kan gøre for at få de her bivirkninger væk :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg ville udemiddelbart skyde på at det har med serotonin at gøre, men jeg er ikke sikker. Ingen ved det jo netop med sikkerhed.
Vi kan komme med mange gode bud og teorier, men når der ikke foreligger nogen som helst undersøgelser om 5-IT er det rent gætværk.

Det med stød gennem kroppen/hjernen har jeg prøvet efter overforbrug af MDMA. Har ingen erfaringer med hverken 5-IT eller 5/6-ABP.

Jesperkt, der er da ingen der kalder dig en idiot eller skriver "fuck dig"? Det kan godt være der bliver pointeret(en del gange endda) at du har haft uansvarlig omgang med 5-IT, men selvom det ikke er et svar du kan bruge til at få det bedre af, kan du da i det mindste tage det til dig og lære af det og ikke lave samme fejl i fremtiden.

Det er meget svært at bidrage til dette emne uden data om 5-IT og det findes ikke.

Et råd kunne først og fremmest være at gå til lægen. Søvn, sund kost, motion kan muligvis også hjælpe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JesperK har du nogen forstand på hvordan 6-apb virker? Hvis du VIDSTE hvordan 6-apb virkede ville du aldrig blæse det hver weekend. 6-apb er en serotonin udløser ligesom MDMA og derfor skal man MINIMUM holde 1 måneds pause mellem hver dose.

Hvad kan du gøre for at få bivirkningerne væk? Lade være med at være en idiot der skider HR lige ned i ansigtet og overholde dine pauser. "Brain zaps" er en tegn på overforbrug af serotonin udløsende stoffer (MDMA, 6-APB, Methylone, Mephedrone etc.) Spis 5-HTP, hold 6 måneders pause fra dit elskede 6-apb, spis ordentligt og dyrk motion.

Det er ligegyldig hvad man skriver til jer fordi i skider så højt på skadesreduktion, i er bedøvende ligeglade og blæser 800mg MDMA igen næste weekend og med i overskriften i EB næste weekend med "TECHNOFEST SVØMMER I NARKO"

Vi er trætte af jeres uforsvarelig omgang med stoffer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Pete du henviser igen til 5-htp som løsningen, hvor skal folk købe det henne i ren farmaceutisk form når det ulovligt i dk?
At købe det på diverse motions sider og wannabe apoteker giver ingen sikkerhed for rendhed af produktet.

Får i analyseret de rc's i køber eller gætter bare ud fra effekten at det er hvad det købt som?

Senest rettet af Alshabab 04 jul 2012 16:01, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men i putter gerne skamcuttet amfetamin i næsen, men er bange for renheden på 5-HTP via online kosttilskuds forretninger? Ej hør nu...

Og hvis i ikke kan få fat i det, så få spist noget mad med 5-HTP i.

Citat:
Får i analyseret de rc's i køber eller gætter bare ud fra effekten at det er hvad det købt som?

Nej du undersøger om den vendor du køber fra er legit.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 04 jul 2012 16:02, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Hvad mener du? Får du da analyseret det 5 htp s renhed du køber?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej jeg gør da ej, ligesom jeg heller ikke få analyseret renheden på mit proteinpulver?

5-htp er et kosttilskud, ikke et narko. Får du analyseret din daglige multivitamin pille?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Nej men d et gør farmeuterne hos de danske sundheds myndigheder. Og jeg kan ikke se forskel på t købe slum amf og når du tager 6 apb og lignende du sikkerh har købt på nettet.

Og du mener ikke 5 htp syntesen kan efterlade uønskede ting?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

Jeg tror du misforstår mig fuldstændig herre.

Er de svenske farmaceuter værre end de danske til kontrollere om indholdet er ordentligt?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Okay, så lad den ligge her.

Moderator
Brugeravatar

//Jesperkt

:offtopic:
Du bidrager intet til dette emne ? Tror du ikke folk er klar over det er dumt at tage et u testet nyt kemikalie ?

Så længe jeg får en reaktion fra dig, vil jeg mene at jeg har bidraget, måske kun indirekte, men det er godt nok for mig.

Jeg bliver nødt at gå ud fra at folk ikke er klar over det, jeg har ingen intentioner om at udstille folks stupiditet, men jeg synes det er vigtigt at den står klart frem som et eksempel der ikke er efterstræbelsesværdigt og derfor bliver man nødt til at reagere med en formaning - det kan du så hidse dig op over, men det ændrer ikke på, at jeg synes det er helt iorden og forventeligt at folk herinde reagerer som de gør.

Medlem
Brugeravatar

alle mennesker har prøvet at dumme sig, det er altså en del af livet, at nogen så dummer sig mere end andre, det er så en anden sag. og uanset hvad så kan vi vel sammen godt blive enige om, at venlig tone aldrig skader.

Moderator
Brugeravatar

alle mennesker har prøvet at dumme sig, det er altså en del af livet, at nogen så dummer sig mere end andre, det er så en anden sag. og uanset hvad så kan vi vel sammen godt blive enige om, at venlig tone aldrig skader.

Du kan sikkert også blive enige med de fleste af de uheldige unge mennesker om, at det man ikke dør af bliver man stærkere af, samt at man skal leve stærkt og dø ung... Venlige spørgsmål afføder venlige svar, og tråden her startede sådan set fint, indtil TS begyndte at brokke sig over at ingen herinde kunne hjælpe ham... Hvis man læser Imps svar, har tillid til ham og følger hans råd, så havde tråden ikke behøvet at være længere - istedet begynder TS at lange ud efter folk og beskylde dem for at være inkompetente og ude af stand til at løse de problemer han SELV har bragt sig, når han egentlig bare skulle skynde sig til lægen og få et behandlingstilbud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]