Sup!
Nu er vi endelig gået i gang med vores første grow, og vi vil opdatere denne tråd løbende som processen skrider frem.
Her er vores setup:

Under den grå reflektor dims dims(?) gemmer sig en 250W HPS lampe, som kan ses her:

Indtil videre lyser den 18 timer i døgnet, og når det er tid til flowering vil vi skifte til 12/12.
I den store sorte potte er der plantet et OG Kush seed. Seedet er fundet i en pose ryger som vi har ladet os fortælle skulle være OG Kush, men man kan vel aldrig være sikker på hvad det i virkeligheden er. Hvordan er jeres erfaring med at bruge seeds fra købt skunk?
Den har været i jorden i snart 4 dage tror jeg, og jeg synes den begynder at se lidt beskidt/beskadiget ud, er det bare mig der har for meget medlidenhed med min baby

eller er der faktisk noget galt med den?
Er forresten også i tvivl om hvor meget vand de skal have. Nogle tips?
Billede af ''OG Kush'' i den store sorte potte ses nedenfor:

Ud af de 3 små potter er der kun plantet et seed i den potte der står tættest på den sorte potte. Her er der blevet plantet femi ''Ice Skunk'', og den har ligget i jorden i 2 dage uden den er hoppet frem. Vi har lige smidt et par seeds i et glas vand, og venter nu på at de sprouter så de kan ryge i noget vådt papir (efter denne tutorial
http://www.youtube.com/watch?v=uPu-uLRVSks&feature=related) og derefter plantes i de 2 resterende potter når deres rod har vist sig.
Billede af seeds i vand:

Hvad synes i om projektet og hvad kan vi gøre bedre?
Kan det gavne at bruge gødning i startfasen, eller skal der først gødes senere hen?
- Peace!