Hej alle.
Jeg sidder her og funderer lidt, besøger (mange) websites og forsøger at sammensætte den billigste måde at bygge mig en hydro bubbler (eller DWC, om du vil), til at gro i. Til det har jeg mine tvivl, og jeg vil derfor gerne bede folk om meninger, ideer til forbedring, samt eventuelle problematiske scenarier de mener jeg måtte kunne løbe ind i.
Jeg har kig på en 70 l. plastikboks med tilhørende låg, som jeg havde tænkt mig skulle huse 6 lækre damer. Umiddelbart ville jeg kun vegge dem længe nok til at jeg klone næste kuld fra dem og så sætte dem i blomst. Det bliver en Indica dom skunk/ca 8 uger blomst. Regner med at et vandskift hver anden uge er nok? [Er kassen stor nok? Færre/flere planter?]
De bliver groet fra frø, spiret i grodan/rockwool cubes og senere hen sat i 8 cm. runde netpotter, fyldt med leca sten.
I kassen vil jeg ligge to 15 cm. iltsten, som bliver sat sammen med slanger og et Y-fitting, og ind i en pumpe med en udgang på 90l/t. [Er den pumpe stærk nok? Vil iltningen være tilpas?]
Gødning er jeg meget i tvivl om. Projektet går jo ud på at skulle være billigt, så umiddelbart tænkte jeg på bare at købe Jungle Juice 3-parts sættet (Micro, Grow, Bloom). Er der nogen som har erfaringer med den gødning?
Det var vist alt for denne gang
- Jay