Hey psy jeg har nu læst her inde i ca to år og det er et fantastisk board syntes jeg
Men jeg har nu røget hash ca. 2 gange i ugen nogen gange mere og nogen gange slet ikke har også haft pauser på 3 måneder, det har stået på i ca. halvandet år men nu har jeg sat og kigget lidt rundt her og hørt om forskellige slags urter og der er virkelig forskellige meninger om hvad der virker og hvad der ikke virker, jeg har kigget lidt på Kanna og læst lidt om det og fundet et sted hvor man kan købe 5:1 ekstrakt
Sceletium Tortuosum
Indhold: 1 g 5:1 ekstrakt
tror godt i ved hvad side jeg snakker om da jeg jo ikke må linke (: men så kom jeg til at tænke på at mange skriver at det skal sniffes for bedst virkning men så tænker jeg at det da umuligt kan være specielt sundt at snuse plantematriale op i snudeskaftet eller er det noget andet når der er lavet ekstrakt? Spørgsmål:
- smadre det næsen fuldstændig eller kan man godt holde til det i en periode?
- virker det fint nok hvis jeg ruller et stykke tyggegummi rundt i det og ligger det under tungen?
- opstår der hurtig tolerance og abstinenser/afhængighed? eller andre slemme bivirkninger?
- og hvad dose til nasalt hvis jeg ville opleve eufori og hvad dose til at ligge under tungen?
måske kommer der flere spørgsmål men så skriver jeg det bare, ved godt at jeg bare skal søge men kan ikke finde præcise svar også ville jeg bare lige være sikker inden jeg begynder at fylde mig med ting
ps. jeg er 17 år