Flotte potter

og ikke mindst planter.
Ja, men jeg har ikke flere bamse kopper tilbage, så du kan ikke få nogle til næste gang du holder fødselsdag, liget meget hvor meget du plager og det nytter heller ikke at begynde at tude. Det glæder også jer andre der PM'er mig, nu må i tag det som store drenge
Jeg tænkte nok jeg ville komme til at høre for de "potter"

Stort alle det har set dem er kommet med en eller anden kometar. Men det var hvad der var ved hånden den dag og var velegnet til formålet(med eller uden bamser)
Det er faktisk sjældent at mine etårs planter når at komme i en rigtig potte, der bruger jeg gerne plastik kopper, vin og mælke kartoner eller hvis det skal være stort, plastik spande nede fra den lokale grillbar. De er endda renvasket når jeg henter dem. Andet jeg kan anbefale til f.eks svampedyrkning er de plastik æsker som "fyld selv" slik kommer i, de er PP05 plastik og butikkerne er bare glade for at komme af med dem.
Hvad ang. tobaks planterne så er jeg positiv overrasket over mine indendørs planter. Men jeg må finde ud af noget større og mere seriøs udendørs til næste år.
Jeg vil dog have frø til alle interesseret her til efteråret/vinter, men jeg laver en tråd til den tid.