Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia!

Som totalt nybegynder og uvidende hashdyrker kunne jeg utroligt godt tænke mig at have en plante stående. Jeg håber i tager imod de sikkert tusinde gange stillede spørgsmål, som jeg kommer til at stille.

Jeg ville meget gerne have en eller to planter, som ikke nødvendigvis ville komme til at blomstre og give en enorm høst. Mest for hyggens skyld, og hvis der kom et enkelt skud eller to, så ville jeg selvfølgelig ryge det. Jeg har nogenlunde styr på hvordan dyrkning med LED lys og ventilation fungerer, men jeg er interesseret i at høre, om nogle havde erfaring eller kunne give mig lidt information omkring dyrkning i fx en vindueskam.

Det scenarie jeg forestiller mig er, at dyrke planterne i ganske almindelige potter i min vindueskam. Der er altid mere eller mindre stuetemperatur, og masser af sollys da jeg bor på 4. sal. Vil mangel på ventilation og eventuelt kunstigt lys være væsentligt i den situation? Og er der andet som er vigtigt at vide, om fx. jordblanding, vanding, gødning mm. ..?

Igen, der er ikke min intention at få en stor høst eller meget THC-koncetreret skunk. Planterne er mest tænkt hyggelige. Kort sagt er mit spørgsmål: Kan det lade sig gøre at få hampen til gro under de forhold som jeg nævnte?

Medlem
Brugeravatar

Næring/lys/varme så har du en plante. Stuetemp er helt fint, vindueskarm mht lys er sjældent optimalt, men kan virke

Junior medlem

Det lyd helt okay for mig. Jeg tror jeg giver det et skud, og køber nogle frø om et par uger. Tak for svaret. Hilsen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]