Jamen de var vel en små 30cm hver. Diameter husker jeg ikke, men de var rimelig chunky. Det gav 80 g tørret kød efter jeg havde forberedt dem.
Trippet:
Spiste det med yoghurt til midnat - noget af en kamp! Efter en time eller sådan kom den SLEMME kvalme, men holdt det i mig. Efter ca. 2,5 time uden virkning forventede jeg ingen virkning og tog hjem fra min vens lejlighed. Under turen hjem skete der noget, det havde en øko/organisk/let energisk feeling over sig. Gik derfor en tur i byen, da min trippende hjerne cravede det.
Peaket kom ud på morgenen, da jeg var kommet hjem igen (vel omkring 5 timer efter indtagelse) og havde lagt mig på sofaen med noget musik i mørket (det var en februarnat med sne). Husker ikke hvor længe peaket varede - en time eller to. Husker faktisk ikke peaket så godt (typisk mig på hallucinogener), andet end det var ret kaotisk. Jeg følte mig lammet og som fanget i en drøm, men kom ud på den anden side med godt humør, og kunne mærke trippet havde aftaget lidt.
Jeg havde nu bevæget mig ind i en lang comedown fase. Troede jeg kunne sove, da jeg kunne mærke jeg var ved at være overtræt, men det lykkedes mig først at sove ved 16-17-tiden.
Igennem hele trippet var jeg ramt af OEVs (tracers, vuggende genstande, mønstre på væggen osv.), CEVs (især under peaket), men den største foranding var klart i mit sind. Jeg havde en følelse at være meget nærmere forbundet med naturen, og foruden de mange filosofiske tanker undervejs, oplevede jeg en hidtil ukendt grad af indlevningsevne og oprigtig interesse i ting, uanset om det så var en gammel Gasolin' sang eller en hurtig forbizapning på TV2 News - fantastisk! I tiden efter trippet følte jeg også det havde gavnet mig, og (subtilt) ændret mit syn på flere ting.
Trippet var uden tvivl det bedste trip jeg har oplevet. Har erfaring med LSD, LSA, svampe, 2C-B, Salvia D., Ayahuasca (DMT) og ketamin.
Det var mit første langtidsvarende trip - meget langt onset, forholdvis hurtigt comeup og peak, og så et rigtigt langt comedown.
Men for at opsummere, så vil jeg kalde det et meget "organisk" trip

-
sunshine reagge