Velkommen!
Først vil jeg lige sige, at jeg synes det er pisse fedt du bliver nysgerrig, og leder efter svar, når pressen hænger fast i noget så latterligt som "badesalt".
"Badesalt" er, som de andre også er inde på, designer drugs der er skabt med henblik på at omgå loven. Ingen ved rigtigt hvad disse nye stoffer virkelig har af virkning på menneskekroppen, men de er lovlige, da de ikke er forbudt under nogen lovgivning. En måde for sælgere at "kamuflere" disse stoffer fra myndighedernes søgelys og fraskrive sig ansvaret for evt. uheld, er at sælge disse designer drugs som badesalt og plantegødning bl.a.

Men jeg vil også sige, at det er en noget bizar opførsel selv om han har været påvirket af stoffer. Selv tænkte jeg, da jeg først hørte det, at det kunne være et stof som PCP, HVIS det altså var pga. stofpåvirkning.
Det kan lige så godt være han "bare" har lidt kraftigt under psykisk sygdom - har man egentlig fundet årsagen til hvorfor manden overfaldt offeret?

-
sunshine reagge