Hej Psy-folk

Jeg skal igang med et auto grow her snart, som vil være mit andet grow i år og mit andet nogensinde

!
Jeg vil have 7-13 planter, som skal gro i en murerspand eller to. Mit spot ligger i en lille lysning i skoven, som ligger adskillige kilometer fra min hverdag.
Først (inden 14 dage) vil jeg købe de ting jeg mangler, bl.a. frø og så forspirre dem. Derefter plante dem om i nogle spaghnum potter. Efter 1-1½ uge i en kølig vindueskarm vil jeg plante dem ud i "potterne". I vegge-fasen vil jeg lave et minidrivhus over potterne med noget jernstativ og plastik, det fjerner jeg igen når planterne så småt går i blomst eller af andre uforudsigelige grunde
Selve spottet ligger i en lille lysning, hvor daglyset desværre ikke er helt optimalt, men jeg håber der er nok

.
Og som sagt ligger skoven langt væk, så jeg vil nok kun besøge det højst 1 gang om ugen...
Noter:
90l murerspand(e) - Til gro-medium (Øko godkendt jord, benmel, leca, perlite)
Frø - 1 Royal Creamatic
. . . - 3-5 Royal Bluematic
. . . - 3-5 Quick One
Hønsenet - Til at beskytte mod diverse sultne dyr
Stativ/plastik - Til at lave et minidrivhus, som man kender fra diverse marker og højbede
Evt. Vandbeholder

?
Evt. Dåseøl - Imod snegle og til hygge
Men siden det er mit første seriøse grow, har jeg selvfølgelig en masse spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med!
- Vand, vand og vand.. Jeg har ikke mulighed for at besøge stedet mere end 1 gang om ugen, uden at det vækker opmærksomhed. Jeg kan heller ikke transportere store mængder vand, da der er cirka 4 kilometer vej over marker osv. Det vil vække alt for meget opmærksomhed!
- Er der nogle som har erfaring med at dyrke i murerspande, f.eks. om det vil være en plan at skære bunden ud?
- Spottet ligger også klods op ad en ræve grav (5 meter fra), som er i brug. Det er også i disse tider at ræven får hvalpe, så jeg vil helst ikke forstyrre (for meget)

. Men er det endelig et problem, at der naturligt vil være en masse ræve-aktivitet omkring growet?
- Som det sidste, er der så nogle som har erfaring med disse strains eller i det hele taget har gode råd omkring auto'er?
Hvad tænker I om hele idéen?
Håber i vil tage tid til, at svare på de spørgsmål i kan!
Ps. Jeg har selvfølgelig læst DCF-guiden massere af gange og synes selv jeg ved en del, mangler bare erfaring.
Pps. Hvis det hele går godt, vil denne tråd blive til et growlog med billeder osv. I bedste "Justchill" stil
Rookie1