Hej allesammen
Så er der blevet købt en masse forskellige ting og frøene er sat til spiring

yeeees!
Jeg har købt 3 ler potter jeg vil tro det er 2 liters.. skal ahve ngoel større i takt med at planterne bliver større :d
Men hensyn til lys satsede jeg og købte en 400w lampe med reflector og ballast

så den skulle være i vinkel dog rimelig stor til mit lille grow. But WTH det var et råd jeg havde fået herinde og andre gav mig et andet råd, så jeg måtte jo abre vælge og så håbe på at det bliver en succes

Jeg har bøbt deca 15 liter og Pottemuld, Prima kvalitet 18 liter. Hvilket jo egentlig bare skal mixes sammen og så giver det også et ok blndingforhold
Gødning har jeg købt en tør gødning og en flydende
begge to har en 9-2-7 NPK skala...
Og så vidt jeg har forstået er dette fint til at vegge men jeg kommer til at mangle noget P, altså Fosfor når ejg skal til at gå i blomst :d men jeg har set mig til omkring og når dette bliver aktuelt har jeg fundet en løsning... bare at købe noget Fosfor plantetilskud.
Jeg har smidt 3 White Widow og 3 Nothern Lights til spiring... Alle 3 White Widow er begyndt at spire dog kun 1-1,5 mm og kun en Nothern Light er spiret denne dog med 5mm... Har alle stået i ca. 2 dage.
Så det får lidt ekstra tid

Men jeg har lidt spørgsmål
Mit skab er 80x60x200 cm og jeg vil gerne hører om der er nok plads til alle 6 planter til vegge og så regne med at der minimum er 2 hanner ud af de 6 eller hvordan?
Tænkte at det ville være ret træls hvis jeg kun tog 4 planter og 2 eller flere var hanner
Jeg vil desuden gerne have en smule feedback på hvad i synes om ovenstående og endelig nogle gode råd

Out!
PS: billeder kommer når der er noget at tage billeder af