Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Helt ude i hampen
Hej Ps!

Jeg skal til at igang med et udendørs gro tror jeg..
Jeg har kigget på nogle lowryders, da jeg har læst de er bedst til nybegyndere.
Måske nogle joint doktors lowryder frø? Men hvordan og ledes med dem, jeg har læst begynder guiden, så jeg er ikke helt på bar bund, men jeg mangler stadig lidt hjælp til at finde de rigtige frø, de skal først spires inden for, også plantes udenfor, var planen.. Jeg tænker også lowryder autoblomst ville være smartest? Evt femifrø?

Hjælp. Alt modtages med kys hånd !

Medlem
Brugeravatar

Hvad du skal vælge er nok svært at afgøre for dig, det komer jo an på hvad du selv er til.

Jeg valgte at købe dem her:
3 x"Lowryder Easy Ryder Autoflowering Feminised Seeds"

Valgte dem fordi de går automatisk går i blomst, jeg har dem i drivhuset, så kan ikke selv styre lyset. Jeg valgte feminized da jeg er nybegynder, og kun har en lille produktion igang og de bliver ikke voldsomt store.
Sidst men ikke mindst har planten fået gode anmeldelser for potens og effekt.

som bonus fik jeg det her gratis med:
1 x Reserva Privada Sour Kush Feminised Seed, den er jeg rigtig spændt på, fordi den ikke er auto og den har fået rigtig rigtig gode anmeldelser.
og 2x Big Bud # 2 Regular Seeds, de er ikke røget i jorden. Måske til næste år når jeg har fået lidt erfaringer.

Jeg har valgt selv at spire indenfor, så har jeg lidt mere kontrol over forholdene indtil planterne er lidt mere hårdføre.

Junior medlem

Super, tak for hurtigt svar og brugbar Info, jeg havde tænkt på præcis de samme frø som dig,men jeg kan bare ikke finde dem nogle steder..:-(

Junior medlem

Her er der lidt at starte på. der kan du få de frø i taler om.

http://www.DinMor.dk
http://www.DinMor.dk
http://www.DinMor.dk/

Junior medlem

Ups har lige fået en advarsel for at hjælpe pete4442 med hvor han kan købe frø. Sorry administrator... Send mig en pb og du får links af mig.

Site Webmaster
Brugeravatar

Ups har lige fået en advarsel for at hjælpe pete4442 med hvor han kan købe frø. Sorry administrator... Send mig en pb og du får links af mig.

Der er ingen der er interesserede i dine links. Læs regelsættet, forhandler links er ikke tilladt her.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Nu har jeg fået mine frø hjem! Jeg regner med at smide dem til at spire dem i weekenden, også have dem i vindueskarmen, i 2-3 uger indtil de er store nok til at komme uden for? Eller er det helt for sent?

Jeg fik også north light frø med tror jeg de hedder, også Big bud frø også.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]